• Hallo allemaal,

    een paar dagen terug heb ik een topic geopend over het feit dat er een handwerkbeurs is vanaf gister tot a.s. zondag, in Zwolle wel te verstaan. Erieka gaf aan dat ze daar eventueel wel interesse in had, en toen zijn we samen gegaan! (Note: we hadden elkaar nooit eerder gezien).

    We hebben echt een hele leuke dag gehad, Erieka was overal enthousiast over, kei leuk =). Ze is er nu helemaal klaar voor om te gaan beginnen met haken ;)
    Tevens viel me op dat ze echt kei goed is in het matchen van kleuren, iets waar ik echt in faal x) Ik wil me er in gaan ontwikkelen, daarom heb ik me ook ingeschreven voor de cursus Kleur. En Erieka ging gezellig mee. We hebben er beide best wat van geleerd.

    Mijn aanwinst is 10 bolletjes catania katoen, voor mn voorraad. Ik had met name harde, standaard kleuren in mijn kast liggen. Nu heb ik allemaal van die zachte lieve schattige tussenkleurtjes gekocht. Ik hoop nu met behulp van een nieuw haakboek dat ik heb gekregen, dat ik me kan richten op het zelf kiezen van kleuren en tevens het maken van kussens, onderzetters, dekens en dergelijke. Dan heb ik weer een uitdaging, dat haken van diertjes en poppetjes kan ik nu wel x)

    Verder heb ik nog wat schattige hangertjes gekocht, met bijv 'handmade' en 'i love knitting' en een setje van een mes een vork en een lepel die je ergens aan kan hangen.

    Ik word zo vrolijk van kleuren! En ik geloof dat dit topic nu best wel onsamenhangend is...

    Dit is mijn aankoop garen



    Waar Erieka in 2 seconden een paar combinaties van maakt.



    Het was super leuk! =D En dat wilde wij Quizlet-diehards, graag even met jullie delen.

    Ahh super leuk! En wat een mooie kleurtjes garen. :9~


    The truth is out there.

    Dit is echt leuk om te lezen! c:

    Jaa, het was echt leuk! Ik ben zelfs al begonnen! Tot nu toe heb ik een opzetlus en 4 lossen. Ik ga zo mijn moeder even om hulp vragen hoe ik ze nu in een ring moet krijgen, want ik weet het even niet, haha. Zó leuk! C:


    26 - 02 - '16

    Oncilla schreef:
    Jaa, het was echt leuk! Ik ben zelfs al begonnen! Tot nu toe heb ik een opzetlus en 4 lossen. Ik ga zo mijn moeder even om hulp vragen hoe ik ze nu in een ring moet krijgen, want ik weet het even niet, haha. Zó leuk! C:

    Twee lossen en dan 6 vasten in de tweede losse (:

    Stiekem had ik graag meegeweest, maar het was zo ver!D':

    Leuk dat Erieka mee wilde en zo te zien en lezen was het een echte topdag!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Krull schreef:
    (...)
    Twee lossen en dan 6 vasten in de tweede losse (:


    Dus na de vier lossen die ik heb, moeten er nog twee bij komen en bij de tweede moet ik zes vasten haken?


    26 - 02 - '16

    Debbaut schreef:
    Stiekem had ik graag meegeweest, maar het was zo ver!D':

    Leuk dat Erieka mee wilde en zo te zien en lezen was het een echte topdag!


    Dan was je een van de weinige mannen geweest daar, hihi. De weinige mannen die er waren, waren de standhouders ;3


    26 - 02 - '16

    Oncilla schreef:
    (...)

    Dan was je een van de weinige mannen geweest daar, hihi. De weinige mannen die er waren, waren de standhouders ;3


    Daar wen je aan als je op Q zit.:Y)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ah, wat leuk! En wat leuk om te lezen ook (:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hawke schreef:
    Ahh super leuk! En wat een mooie kleurtjes garen. :9~


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fijn dat jullie het naar jullie zin hadden daar!

    Daar gaan weer leuke haakwerkjes van komen! :3


    Ik wil een tuin vol egels

    Aw, dat is zo leuk om te lezen. Wat een vrolijke kleuren allemaal. Fijn dat jullie het naar je zin hadden. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben zonet begonnen met oefenen, gewoon met goedkope garen omdat ik mijn nieuwe niet teveel wil beschadigen, en je raad 't al. Pim moest ook even kennismaken met deze bezigheid.


    26 - 02 - '16

    Briseis schreef:
    Ahh super leuk! En wat een mooie kleurtjes garen. :9~


    16 - 09 - '17

    Wat leuk! Ik kan niet wachten om te zien wat je er mee maakt! :Y)


    What would Emma do?