• ik ben allergisch voor stof
    en zit me hier dan kapot te niezen ><.

    heeft er iemand ook een allergie fz ?


    I see sunset in your eyes

    school..-.-

    eigenlijk nergens voor :O voor zover ik weet.


    don't Worry...Be gay.

    oh ja !
    Muggen steken O_o die worden zo groot als ene pingpong bal men O_o


    don't Worry...Be gay.

    Me Moeder & Broer wel

    En ik alleen voor Rook.Dan krijg ik jeuk echt raarxD

    Ik kan da echt niet ruiken, rook
    dan begin ik kei hard te hoesten !


    I see sunset in your eyes

    Ik was vroeger allergisch voorL
    -tomaten
    -bananen
    -kiwi's
    -aardbeien
    -paprika
    -hartstikke veel stuff die ik vergeten ben
    kreeg ik hele branderige vlekken van om mijn dijbenen, knieholtes en elleboogholtes. Het ergste was het als ik citrusvruchten (sinasappel, citroen, dus ook geen frisdrank enz.) of cacao (chocolade dus) at. ook had ik een hele gevoelige huid en kon ik bijv. geen spijkerbroeken aan. Ook had ik hele erge hooikoorts, ik woon heel dicht bij weilanden dus in de zomer had ik helemaal dikke ogen, en nieste ik de hele tijd. Ik heb ook een nikkelallergie en last van mijn longen, waardoor ik soms een soort van astma had en moeite met ademen.
    Gelukkig ben ik daar op mn 12e overheen gegroeit... het eerst wat ik deed was kilo's chocolade eten en liters Fanta =') ook geen nikkelallergie meer, nog wel een beetje hooikoorts en ik heb heel snel dat als ik verkouden wordt dat het op mn luchtwegen slaat.. dus ik moet elk jaar weer voor die griepprik. Ik was niet echt zielig ofzo... ik bedoel ze kwamen erachter dat ik het had op mn 3e dus ik wist niet echt veel beter. Wat ik wel strontirritant vond waren steeds die opmerkingen van andere kinden. "Is er iets wat je wél mag eten?" serieus hoe vaak ik dat gehoord heb...


    BAM!

    Voor zover ik weet voor niets^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Koemelk-eiwit dinkie ofzo. :'D Ik mag dus geen producten als melk, kaas en fristi hebben.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Koemelk-eiwit dinkie ofzo. :'D Ik mag dus geen producten als melk, kaas en fristi hebben.


    mijn neefje had het vroeger ook,
    hij's nu 1.6 jaar
    hij had toen altijd bloed in zijn pampertje,
    het sukkeltje


    I see sunset in your eyes

    Kleurstof en Nikkel >.<