• Ik opende een Word document en Word raadde me aan een automatisch opgeslagen document te openen. Nu dacht ik dat ik de andere sloot, sluit ik de automatisch opgeslagen.

    In diegene die ik dus nu zelf heb opgeslagen op mijn PC staan 4000 woorden, in de ander -die Word opsloeg- bijna 13.000. Ik kan hem nergens meer terug vinden en dit was voor SOTY.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik heb geen idee hoe ik je atm zou kunnen helpen, maar ik wil wel de tip geven al je hoofdstukken dubbel op te slaan, zowel op Quizlet (dan wel inactief) als in word. Dan kan het nooit zo grandioos misgaan, hooguit een paar honderd woordjes kwijt, wat nog vreselijk is, maar toch iets minder erg dan een heel aantal K's.


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    Ik heb geen idee hoe ik je atm zou kunnen helpen, maar ik wil wel de tip geven al je hoofdstukken dubbel op te slaan, zowel op Quizlet (dan wel inactief) als in word. Dan kan het nooit zo grandioos misgaan, hooguit een paar honderd woordjes kwijt, wat nog vreselijk is, maar toch iets minder erg dan een heel aantal K's.


    Ja, ik ga het nu ook op een USB, Word en Quizlet doen. Bedankt voor de tip!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Ja, ik ga het nu ook op een USB, Word en Quizlet doen. Bedankt voor de tip!


    You're welcome. Stiekem hoop ik dat je toch nog met een eureka moment komt zo en je woorden weer terug hebt gevonden, want niks is zo naar als zoveel woorden kwijtraken.


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    You're welcome. Stiekem hoop ik dat je toch nog met een eureka moment komt zo en je woorden weer terug hebt gevonden, want niks is zo naar als zoveel woorden kwijtraken.



    Ik heb er ongeveer 1000 weer geschreven, maar het is toch anders. Geen idee of dit beter is hoor, misschien wel, maar toch jammer


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe