• Hoi hoi!

    Ik ben gek op kinderen en pas sinds maart regelmatig op twee geweldige kinderen. Ook twee andere kinderen hier in de buurt kan ik het goed mee vinden. Nu had ik het idee om voor hun allevier een (persoonlijke) adventskalender te maken. 24 hokjes om te openen en dan de 25e (Eerste Kerstdag) een wat groter cadeautje.

    Maar nu zit ik echt te zoeken van: wat kan ik hen geven? Ik heb al wel wat ideetjes, maar per kind 24 vakjes vullen is toch wel pittig lastig.

    De ideeën die ik nu globaal heb:

    Voor de meisjes (11 en 7)
    1. Klein stickerblok
    2. Lolly
    3. Klein zakje pepernoten
    4. Twee markeerstiften
    5. Kleine chocoladeletter
    6. Klein kleurboekje
    7.
    8.
    9. Nagellakje
    10. 5 grote stickers (zelfgemaakt)
    11. Gummetje
    12. Scrunchie (zelfgemaakt)
    13.
    14.
    15. Gezichtsmaskertje
    16. Zakje met snoepjes
    17.
    18.
    19.
    20. 5 grote stickers (zelfgemaakt)
    21.
    22. Scrunchie (zelfgemaakt)
    23. Lolly
    24. Kleine chocolade kerstman

    Voor de jongens (beiden 4)
    1. Klein stickerblok
    2. Lolly
    3. Klein zakje pepernoten
    4. Klein setje potloden
    5. Kleine chocoladeletter
    6. Klein kleurboekje
    7.
    8.
    9. Dinofiguur
    10. 5 grote stickers (zelfgemaakt)
    11. Gummetje
    12.
    13.
    14.
    15. Dinofiguur
    16. Zakje met snoepjes
    17.
    18.
    19.
    20. 5 grote stickers (zelfgemaakt)
    21.
    22.
    23. Lolly
    24. Kleine chocoladekerstman


    Hebben jullie nog aanvullingen/ideeën? Ik krijg de lijst namelijk niet gevuld 🙈

    Mijn budget is wel beperkt dus het kunnen geen gigantische dingen zijn 😅. Als ik er bijv. een lolly in doe of een klein zakje snoep, kan ik gewoon een 'grote' zak halen - net als met gummetjes of dinofiguurtjes of wat dan ook. En er zijn ook dingen die ik zelf kan maken natuurlijk.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wat een leuk idee! Misschien stempels of een klein notitieboekje?


    There is nothing more badass than being yourself

    Je kan altijd eens in de action gaan kijken, daar heb je zoveel kleine 'prulletjes' waar je kinderen heel blij mee maakt (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Kraaltjes, spiegeltjes, stickers (molang stickers zijn zo cute) kleine sierraden zoals armbandjes of oorbellen, bellenblaas, van die klaparmbanden, Lego poppetjes of Playmobil onderdelen etc :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik denk zoals hierboven genoemd iets op action niveau. Misschien iets als een stuiterbal, kleine poppetjes, een waterpistooltje of bellenblaas. Dat soort dingen vond ik zelf als kind geweldig.
    Echt een heel leuk idee vind ik het!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ga eens langs de action!

    Speelgoed autotje , potjes klei, kleine leesboekjes, kleurpotlood Jes misschien zelf knutselpakketjes maken dat ze iets kunnen maken ermee. Misschien voor de meisjes nog leuke speldjes.

    Een lief briefje doet het ook goed denk ik en misschien kaartjes maken met leuke activiteiten. Picknick, speeltuin, bloemen plukken etc


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hey hey,

    Bedankt allemaal voor jullie reacties!

    Ik heb bij het maken van dit lijstje inderdaad ook al de Action in m'n achterhoofd gehouden, en dingen die ik daar heb gezien.

    Ik wil echter "voorbereid" naar de winkel gaan, deels ivm de coronamaatregelen en deels omdat ik gewoon een hekel aan winkels heb (geeft mij stress). Dus vandaar.

    Speelgoedautootjes, stuiterballen, bellenblaas, stempels etc vind ik wel een heel goed idee! Had ik nog niet bewust aan gedacht. Stempels kunnen wel voor de meiden, maar één van de jongens had een keer z'n kamer ondergestempeld en daar waren de ouders niet blij mee, dus de jongens verzin ik dan iets anders voor! (Om die reden geef ik ook geen klei/verf/andere dingen die de ouders mogelijk kunnen irriteren)

    Ik zal zo even het ideeënlijstje updaten als ik m'n laptop weer heb.

    Meer ideeën zijn welkom!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Voor jongens kun je speelgoed auto's erbij doen en Bob te bouwer speelgoed.

    Voor de meisjes
    Top model spullen (Dat bij Intertoys kon kopen.)
    Misschien knutsel spullen.

    Een update met de dingen die ik heb aangevuld :)

    Ik denk dat ik morgen bij de Action een grote bak aanschaf en daar een voorraadbak met (kleine) cadeautjes van maak. Zodat ik zo min mogelijk naar de winkels hoef de komende tijd...

    Voor de meisjes (11 en 7)
    1. Klein stickerblok
    2. Lolly
    3. Klein zakje pepernoten
    4. Twee markeerstiften
    5. Kleine chocoladeletter
    6. Klein kleurboekje
    7. Gezichtsmaskertje
    8. Zakje met snoepjes
    9. Nagellakje
    10. 5 grote stickers (zelfgemaakt)
    11. Gummetje
    12. Scrunchie (zelfgemaakt)
    13. Bellenblaas
    14. Bathbomb
    15. Gezichtsmaskertje
    16. Zakje met snoepjes
    17. Stuiterbal
    18. Pakje koekjes
    19.
    20. 5 grote stickers (zelfgemaakt)
    21.
    22. Scrunchie (zelfgemaakt)
    23. Lolly
    24. Kleine chocolade kerstman

    Voor de jongens (beiden 4)
    1. Klein stickerblok
    2. Lolly
    3. Klein zakje pepernoten
    4. Klein setje potloden
    5. Kleine chocoladeletter
    6. Klein kleurboekje
    7. Speelgoedautootje
    8. Zakje met snoepjes
    9. Dinofiguur
    10. 5 grote stickers (zelfgemaakt)
    11. Gummetje
    12. Dino-ei
    13. Bellenblaas
    14. Bathbomb
    15. Dinofiguur
    16. Zakje met snoepjes
    17. Stuiterbal
    18. Pakje koekjes
    19.
    20. 5 grote stickers (zelfgemaakt)
    21.
    22. Speelgoedautootje
    23. Lolly
    24. Kleine chocoladekerstman


    Nog voor beiden 2 dingen! Hebben jullie nog ideeën?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Misschien glow in the dark sticks/armbanden


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Azriel schreef:
    Misschien glow in the dark sticks/armbanden


    Oh ja, dat is ook heel leuk! Thanks!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wat ontzettend lief dat je dit doet, zeg! Superleuk. Die kinderen gaan echt door het dolle heen zijn! Misschien kun je voor beide nog een klein pakje (stoep)krijtjes toevoegen?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Wat ontzettend lief dat je dit doet, zeg! Superleuk. Die kinderen gaan echt door het dolle heen zijn! Misschien kun je voor beide nog een klein pakje (stoep)krijtjes toevoegen?
    Oeeeeh, ja! Of gewoon als cadeautje voor samen (anders hebben ze straks per gezin echt heel veel stoepkrijt).


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    En? Zijn de kindertjes blij met hun cadeautjes?


    Let's drink Jasmin tea!