• Zoals sommigen onder jullie wel weten, had ik gisterenavond/vannacht een feestje voor mijn achttiende verjaardag. Een maand later dan mijn effectieve verjaardag, maar toen zat ik nog in de examens enzo. ^^
    Nu wil ik toch graag even mijn blijdschap met jullie delen. Ik heb er echt weken naar uit gekeken en ik ben allesbehalve teleurgesteld, wat meestal wel gebeurt als ik ergens te hard naar uitkijk. x) Alle mensen die ik er echt bij wilde waren er, al hebben er wel nog drie vriendinnen afgezegd gisteren door ziekte. Maar dat kon de pret alleszins niet drukken.

    De avond begon met een goede vriendin die thuis mijn haar is komen krullen, omdat ik graag krullen wilde en ik er zelf geen ervaring mee heb. :') De krullen waren echt goed gelukt en met een halve spuitbus haarlak erop, zijn ze ook nog redelijk lang blijven zitten. Zelfs nu zie je het nog. ^^
    Toen zijn we samen met mijn ouders naar het zaaltje gegaan (dat al versierd was en waar de dj ook al stond te spelen). Uiteindelijk zijn de vriendjes stilaan toegekomen, en ze hadden echt de beste cadeaus mee. Ik had amper voorkeuren doorgegeven, omdat ik niet per se iets speciaals wilde/nodig had. Sommigen hadden echt iets mee dat erop wees dat ze me écht goed kennen.

    Een klein lijstje van de cadeaus:
    • Lush cadeaubox (met van die dingen om in je bad te verkruimelen, want dat vind ik echt geweldig)
    • Pyjama van L&L (ik was onlangs gaan shoppen met die vriendin en ik had gezegd dat ik nog eens achter zo'n leuke pyjama moest gaan daar)
    • Set van verzorgingsproducten
    • Lavendel geurset
    • 2 bathbombs
    • 2 gezichtsmaskers
    • Armbandjes
    • Selfiestick
    • K3 cd (Ik had nog zo gevraagd om geen K3 spullen te krijgen :'D)
    • Twee tassen (om uit te drinken, voor er verwarring ontstaat. :p Deze is een van de twee. Love my friends. <3)
    • Een fles champagne en een fles rode wijn.
    • Croque monsieur apparaat
    • 2 verlichtingssnoeren (zo eentje en dan nog een veel langer)
    • 2 cadeaubonnen van de ZEB
    • Een cadeaubon van de INNO galerie
    • Een cadeaubon voor de GO sport
    • 2 cadeaubonnen voor de ICI Paris XL
    • Cash geld
    Deze pull, maar hij is nog onderweg vanuit Engeland blijkbaar. Dus die krijg ik later nog.
    • Een onbekend cadeautje dat ik morgen krijg, want twee vrienden waren het vergeten op hun kot. :')

    Maarrrr, hét cadeau van de avond kwam toch wel van mijn zwemvriendjes. Ze hadden een doos bij die meer weegt dan een standaardcadeau zou moeten wegen, dus ik was al licht in paniek over de inhoud. Ik dacht eerst dat ik iets voelde bewegen, maar dat gevoel klopte achteraf bekeken toch niet echt (of misschien ook wel (wbw)). Ik vond uiteindelijk een kom (*het was eigenlijk een slazwierder, maar dat had ik toen nog niet door),die abnormaal veel woog. Nu weet ik uit ervaring dat als iemand van ons verjaart, we altijd geld geven. Dus ik vroeg me echt af waarom het deze keer niet gewoon geld was. Bleek dat het dus wel te zijn, alleen in de vorm van 1,2 en 5 centjes. Ik viel bijna flauw toen ik die kom opendeed. Ze hebben me wel verteld dat ergens in het midden van de kom, er ook 50cent en 1 en 2 euro tevoorschijn komt. Ik heb het uitgerekend en er zou voor 225 euro aan centjes in zitten. Help.

    *We hebben ooit eens een gesprek gehad over slazwierders en toen kwam naar voren dat ik dat niet in huis had, wat iedereen enorm raar vond. :'D Ik vind het fantastisch dat ze daaraan gedacht hebben.

    Ik was echt in de wolken door al die cadeaus en de avond was nog niet eens begonnen. :'D Ik heb me de hele nacht nog enorm geamuseerd met al die lieverds en meer gedanst dan ooit tevoren. Mijn voeten waren zo dood (lang leve hakken). Ik vond het ook super dat de dj's vroeg op de avond de indianendans gedraaid hebben (zij doen dat meestal echt pas rond middernacht ofzo, en nu was het al om half elf). Alle muziek die ik wilde horen is gepasseerd: Macarena, Het is een nacht, Mia, Kabouterdans, Samsonrock, polonaise, Marie Louise, ... En zelfs 10.000 luchtbalonnen! Zonder dat ik erom gevraagd had dan nog. We hebben allemaal schaamteloos het dansje mee gedaan. :Y)
    Rond 4u zijn de laatsten naar huis gegaan en om 5u lag ook ik in mijn bedje. Moe, maar enorm voldaan. Door een probleempje met de camera hebben we wel amper deftige foto's van de avond, maar dat kan me vrij weinig schelen (terwijl ik juist altijd enorm veel foto's wil). Ik heb ooit eens een quote gelezen die zei dat de beste nachten die zijn waarbij je vergeet foto's te nemen. Het klopt nog ook.

    Sorry voor dit lange topic, het is iets uitgebreider geworden dan eerst gedacht. Maar ik ben dan ook enorm gelukkig nu. *O*

    Edit: ik was vergeten melden dat ik ook twee keer met mijn beste vriend geslowd heb, haha. c:

    [ bericht aangepast op 21 feb 2016 - 16:23 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ahh dat klinkt echt als een topfeestje!!
    Wat een lieve, originele cadeau's ook!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Wat leuk dat je het naar je zin had!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Wat leuk dat je het naar je zin had!*O*


    26 - 02 - '16

    Oh god! Zo fijn *-* Ik wil ook zo'n feestje ghehe


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys