• Hier een liveblog.
    For Christ's sake. Niet weer. Alsjeblief niet weer.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het is dus wel nog niet zeker of het een aanslag is?

    Maar gut wat een verschrikkelijk nieuws toch weer :c

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 21:03 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ugh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Niet honderd procent, maar ik zou niet teveel hopen dat het geen aanslag is. Als je in een menigte rijdt en geen moeite doet om te stoppen, dan is de reden dat je oftewel stomdronken bent, dood bent of het opzettelijk wilt doen. Met de hedendaagse problematiek denk ik dat we van het laatste kunnen uitgaan. :/


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Berlijnse politie heeft al gezegd uit te gaan van een aanslag. Ik vind het echt verschrikkelijk.


    Deep inside, I've never felt alive

    Echt waar. Stomme fucktwats die alle feestplezier willen bederven. Kerstmis is een feest van geluk en vrede, niet de tijd om je geschifte ideeën te uiten. Rot aanslagen overal.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Shit, kut... Ik ga zelf over een paar dagen naar Berlijn maar nu durf ik het niet zo goed meer ... Hoop dat de schade erg meevalt.. Geen doden enzo. Damn.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Op het nieuws zeiden ze net één dode, op de blog al negen. Laten we hopen op niet meer...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ik herhaal:

    kijk dus dit gaat weer een gevalletje worden waar de meerderheid van de bevolking weer gaat schreeuwen dat die 'kutmoslims' moeten opdonderen

    nee sorry ik vind het hier best leuk


    Heaven is a place that we all have

    Ik snap niet wat er in je hoofd moet omgaan om dit soort dingen te doen. :/ Jezus, wat vreselijk weer.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eucalyptus schreef:
    ik herhaal:

    kijk dus dit gaat weer een gevalletje worden waar de meerderheid van de bevolking weer gaat schreeuwen dat die 'kutmoslims' moeten opdonderen

    nee sorry ik vind het hier best leuk

    Ik denk dat dat best wel mee valt... al denken veel mensen gewoon niet na over de dingen die ze zeggen (wat ik natuurlijk 0% wil goedpraten), uiteindelijk weet ik zeker dat bijna iedereen toch wel doelt op de extremisten. En niet de "gewone" moslim.

    Doet echt pijn in je hart, zoiets. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat mensen zo ver heen zijn dat ze gewoon dit soort stunts uithalen. Echt om te janken.

    Echt te belachelijk voor woorden. Ik dacht dat er met kerst overal sowieso betere controle zou zijn. Bleh.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 21:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Frodo schreef:
    Op het nieuws zeiden ze net één dode, op de blog al negen. Laten we hopen op niet meer...

    Berlijnse politie meldt al 9 doden. (no_chears)


    Deep inside, I've never felt alive

    Krolock schreef:
    (...)
    Ik denk dat dat best wel mee valt... al denken veel mensen gewoon niet na over de dingen die ze zeggen (wat ik natuurlijk 0% wil goedpraten), uiteindelijk weet ik zeker dat bijna iedereen toch wel doelt op de extremisten. En niet de "gewone" moslim.

    Doet echt pijn in je hart, zoiets. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat mensen zo ver heen zijn dat ze gewoon dit soort stunts uithalen. Echt om te janken.


    dat dacht ik dus ook. heb ik meerdere malen proberen duidelijk te maken. en in ruil daarvoor werden ik (en mijn familie) afgeschilderd als "terroristen" op school. en niet alleen ik, ik ken veel mensen bij wie dit is gebeurd.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 21:20 ]


    Heaven is a place that we all have

    Occamy schreef:
    (...)
    Berlijnse politie meldt al 9 doden. (no_chears)


    Inderdaad :c
    Ik hoop echt dat ze de dader kunnen vangen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    maar ik wens de families van alle getroffenen enorm veel sterkte though.


    Heaven is a place that we all have