• Omg ,, voor de mensen die het niet kennen
    Carneval is een feest van een paar daagjes waarbij je moet verkleden, zuipen, dronken worden, snoep weggooien en uitgaan tot in de ochtend.

    Ik heb er echt de schijt aan maar bij ons doet iedereen het in limburg. Mijn vriendin verteld [net 14 btw]:
    Jha dan gaan we zuipe ins onze verklede pakjes en dan flesje draaien. Naar de snackbar en dan wedstrijd het meeste eten. Dan gaan we om 1 uur nog eens en zuipen we ons kappot. dan worden we aangeschoten en gaan we op de muziek blij dansen [carnevalmuziek dus]... Zo gaat het elk jaar bij hun. Maar ik heb het echt nog nooit echt gedaan. Ik snap niet wat mensen daar leuk aan kunnen vinden :S


    Vertel het eens hoe vinden jullie het ?


    Because Nobody Love's

    wij hadden in het lager carnaval, maar dan zonder zuipen, maar wel met snoepjes smijten en confetti, slingers, toetersje verkleden in wat je wilt en zo door de straten lopen (:


    I see sunset in your eyes

    wij hadden in het lager carnaval, maar dan zonder zuipen, maar wel met snoepjes smijten en confetti, slingers, toetersje verkleden in wat je wilt en zo door de straten lopen (:

    Bij ons ook,maar bij ons zitten met carnaval de cafés toch wel vol.(:


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    (...)
    Bij ons ook,maar bij ons zitten met carnaval de cafés toch wel vol.(:


    wij mochten nooit niet binnen in het lager en nudoen we int middelbaar gewoon niets, dikke suckende lessen ja !


    I see sunset in your eyes

    haat carnaval ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Wij hebben dan een week vrij xD


    Because Nobody Love's

    ligt eraan wáár je het viert, vind ik. en met wíé.

    Ik denk dat iedereen carnaval heeft, niet?
    In België toch..


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Wij hebben dan een week vrij xD

    dat is het enige leuke eraan :Y)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik haat Carneval

    Dan gaan we schaatsen met school

    Wij hebben nog altijd school hier in België --"


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right