• Ik heb een filmpje gemaakt voor de meisjes, die zichzelf nog steeds onterecht pijn doen voor Bill.(H) Ik vind gewoon dat het zo niet langer door kan gaan!
    Ik kan nooit weten of dit zal helpen, maar ik moest het echt kwijt aan de meisjes die zich zo alleen voelen zonder hem.

    http://www.youtube.com/watch?v=2XKvXoeZ8BY


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    ik heb nog nooit gehuild voor een celebrity, maar ik vind het erg dat sommige meisjes er echt zoveel pijn aan hebben...

    echt mooi filmpje btw :D


    Moving on but never letting go

    Hij is prachtig
    Tsja, of het zal helpen dat is aan diegene die dat zichzelf aandoen
    Maar je probeert te helpen en dat is al veel waard;)
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Ik heb het een keer gedaan. En daarna nooit meer. Ik weet niet meer waarom; ik dacht dat het was omdat alles op dat moment volledig fout ging en hij op die moment een geweldig leven had. Dus eigenlijk meer uit jaloezie >< En toen ging alles weer goed, dus ik heb nooit meer gehuild voor Bill of welke andere beroemdheid dan ook (:
    Maar het filmpje is prachtig hoor^^


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Enjoythefall schreef:
    Ik heb het een keer gedaan. En daarna nooit meer. Ik weet niet meer waarom; ik dacht dat het was omdat alles op dat moment volledig fout ging en hij op die moment een geweldig leven had. Dus eigenlijk meer uit jaloezie >< En toen ging alles weer goed, dus ik heb nooit meer gehuild voor Bill of welke andere beroemdheid dan ook (:
    Maar het filmpje is prachtig hoor^^

    Gelukkig is alles weer goed.;)
    En trouwens allemaal bedankt voor het bekijken & reageren!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Ik huil soms wel voor Bill..maar als ik voor hem huil is het om heel th..
    als het echt om 1 iemand gaat..
    is het Tom Kaulitz waar ik steeds voor huil(H)(huil)
    je filmpje is pracht!!
    maar ik denk over iets wel anders..Tom can also whipe away my tears..(H),Bill,Georg,& Gustav also..
    that's how I think about it;)

    Maar don't be worried..ik red me wel:)

    [/don't need any commens]
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    wow =o
    Nja ik heb 1x gehuild, maar dat was voor heel TH, toen het concert afgelopen was :')


    I don't need words to feel those lips.

    euh nee niet echt Ö zelfs niet op 2 maart xD toenw as ik zooooo down omdat ik niet mocht gaan , mr wenen heb ik niet gedaan ='D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Vroeger wel, nu niet meer.

    Exception schreef:
    Vroeger wel, nu niet meer.

    Gelukkig.(flower)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Ooit gedaan, omdat ik toen gewoon wist dat ik en Bill nooit samen zouden zijn. Ik zat toen echt in een depressieve tijd, ik was verliefd op hem. Nu houd ik van meer dingen dan alleen TH en Bill.


    -

    je filmpje is btw prachtig en klopt, als Bill zou weten hoeveel meiden depresief zijn vanwege hem... Ik denk dat hij dan niet goed word van zichzelf, of het kan hem niks schelen. Dat laatste denk ik niet, maar toch, het is een optie!


    -

    Mooi =')

    Kan je in mijn GB zetten welk liedje dit is want ik ga nu slapen =D x3

    Nee ik huil niet voor Bill :Y). Ik zal je filmpje is gaan bekijken. Vind het wel een goed initiatief van je!


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb nooit voor hem gehuild, maar om de kwellingen die ik mezelf aandeed. Die tijd is voorbij.

    Toen ik hoorde dat Bill geopereerd moest worden. Maar als ik huil, dan huil ik om Tom...


    You'll never ever ever be mine.