• Er is een klein dorpje aan een rivier in Yorkshire, Naburn. Er staan enkele tientallen huizen en een paar boerderijen rond een centrale weg en een dorpspleintje, waar zich ook enkele winkels, een kerk, en een pub bevinden. Meer is er niet in het dorpje, daarvoor moet je naar de dichtstbijzijnde stad: York, wat ongeveer een half uur fietsen is. Het is een dorpje waar iedereen elkaar kent en niemand geheimen heeft… Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van de huizen rond het dorpsplein van het kleine dorpje?
    In dit kleine dorpje wonen vier schijnbaar normale rustige Britse gezinnen. De vaders hebben normale banen, waar ze ’s ochtends heen gaan, en ’s avonds voor het eten weer van thuis komen, de moeders verzorgen thuis het huishouden en de kinderen, en de kinderen zijn perfecte studenten, maar is dit allemaal wel zo? Want zelfs in zo’n klein dorpje hebben mensen geheimen, van vreemde hobby's, tot affaires, en van geheime liefdes, tot geheime bijbaantjes.

    • Mensen •
    MatthewMMurdock • Cinta/Charlie/Oliver • Miriam
    McDowell • Oliver/Thomas • Ruth
    Cohan • Freddie/Alexis • Noek
    Papyrus • Jessie • Lisa
    Falahee • Bailey/Michael •
    SAWFT • Anaïs/Archer • Cherona
    Sempre • Noah • Chloë
    Defan • Tobias/Abby • Esmée
    Gambit • Charlotte • Nina
    watahmaloehn • Naomi/Dylan • Anouk
    MrsLyon • Alexandra • Stephanie
    Porter • Joel • Tessa

    • Personages per Woning op Post-Volgorde •
    Greene's House
    Jessie - Cinta - Oliver - Freddie
    Parker's House
    Charlie
    Dylan - Anaïs
    Beckett's House
    Alexis - Naomi - Oliver - Tom - Charlotte
    Baker's House
    Baker's Garage
    Archer - Alexandra
    DiAngelo's House
    Abby - Tobias - Joel - Michael
    Afgelegen grasveld
    Viskar
    Bailey -Noah

    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, ouders hebben problemen met kinderen, en geheimen vertel je niet zo makkelijk als je ze al zo lang hebt bewaard. Het is een saai dorpje, dus hele evenementen gebeuren er nu eenmaal niet.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag.
    • Alleen MatthewMMurdock maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    [ bericht aangepast op 16 maart 2016 - 13:03 ]


    Bowties were never Cooler

    Asuka schreef:
    (...)
    Zolang hij wel zijn sullige brilletje opheeft zal ze er gegarandeerd van genieten, hahaha.

    Altijd. Anders kan hij haar niet zien, en schuurt dan perongelijk tegen een lege stoel aan ofzo. Dat is niet de bedoeling


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    (...)
    Altijd. Anders kan hij haar niet zien, en schuurt dan perongelijk tegen een lege stoel aan ofzo. Dat is niet de bedoeling

    Well, ik denk dat hij aan haar gelach wel zou horen dat hij verkeerd zit. Al mag dat van mij ook, want dat klink stiekem nog grappiger. Al gaat hij niet voor grappig, dus kan hij toch maar beter zijn bril opzetten. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Ook hallo. :')


    Because I love him, do I need another reason?

    Asuka schreef:
    (...)
    Well, ik denk dat hij aan haar gelach wel zou horen dat hij verkeerd zit. Al mag dat van mij ook, want dat klink stiekem nog grappiger. Al gaat hij niet voor grappig, dus kan hij toch maar beter zijn bril opzetten. ;D


    Of hij vergeet t eerst, begint, het gaat fout, en zet dan heel beschaamd zijn bril maar op, om nogmaals te beginnen nadat ze hem heeft verteld dat ze graag de hele routine wil zien?


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    (...)

    Of hij vergeet t eerst, begint, het gaat fout, en zet dan heel beschaamd zijn bril maar op, om nogmaals te beginnen nadat ze hem heeft verteld dat ze graag de hele routine wil zien?

    Maar dan vraagt ze het hem wel erg lieflijk, omdat ze het zeker wel waardeert. Zolang het maar op Pony is, want dat is haar favoriete lied in de film. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik denk dat Noah zich opsluit op zijn kamer gedurende deze avondjes hahaha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Hoooii, ik ben Nina c:


    United we stand, divided we fall.

    Dat weet hij toch? En misschien is het ook wel zijn favoriete liedje uit de film...


    Bowties were never Cooler

    watahmaloehn schreef:
    (...)

    Hahaha Dylan obviously, he's into the milfs you know :Y)


    Zal ik m in het topic erbij zetten? Dan wordt t wel familie 5.


    Bowties were never Cooler

    Sempre schreef:
    Ik denk dat Noah zich opsluit op zijn kamer gedurende deze avondjes hahaha


    Alsof ze niet gewoon de kinderen bij open en oma in Grimsby dumpen op dit soort avonden? Vroeger omdat ze anders geen rust kregen door de jonge kinderen die zorg nodig hadden en anders wakker werden, en nu om zeurende pubers te voorkomen...


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    (...)

    Alsof ze niet gewoon de kinderen bij open en oma in Grimsby dumpen op dit soort avonden? Vroeger omdat ze anders geen rust kregen door de jonge kinderen die zorg nodig hadden en anders wakker werden, en nu om zeurende pubers te voorkomen...


    Dat kan uiteraard ook (;


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Weten de kinderen alsnog wat er aan de hand is en hebben ze waarschijnlijk zeurende pubers heen en terug van en anar Grimsby, maar goed...


    Bowties were never Cooler

    Ik heb Dylan even zonodig aangepast, moet ik hem zestien of achttien maken?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Dat is aan Asuka en de ouders van Familie 5


    Bowties were never Cooler

    Oh, mijn naam is trouwens Stephanie :')


    Faith is everything.