• Er is een klein dorpje aan een rivier in Yorkshire, Naburn. Er staan enkele tientallen huizen en een paar boerderijen rond een centrale weg en een dorpspleintje, waar zich ook enkele winkels, een kerk, en een pub bevinden. Meer is er niet in het dorpje, daarvoor moet je naar de dichtstbijzijnde stad: York, wat ongeveer een half uur fietsen is. Het is een dorpje waar iedereen elkaar kent en niemand geheimen heeft… Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van de huizen rond het dorpsplein van het kleine dorpje?
    In dit kleine dorpje wonen vier schijnbaar normale rustige Britse gezinnen. De vaders hebben normale banen, waar ze ’s ochtends heen gaan, en ’s avonds voor het eten weer van thuis komen, de moeders verzorgen thuis het huishouden en de kinderen, en de kinderen zijn perfecte studenten, maar is dit allemaal wel zo? Want zelfs in zo’n klein dorpje hebben mensen geheimen, van vreemde hobby's, tot affaires, en van geheime liefdes, tot geheime bijbaantjes.

    • Mensen •
    MatthewMMurdock • Cinta/Charlie/Oliver • Miriam
    McDowell • Oliver/Thomas • Ruth
    Cohan • Freddie/Alexis • Noek
    Papyrus • Jessie • Lisa
    Falahee • Bailey/Michael •
    SAWFT • Anaïs/Archer • Cherona
    Sempre • Noah • Chloë
    Defan • Tobias/Abby • Esmée
    Gambit • Charlotte • Nina
    watahmaloehn • Naomi/Dylan • Anouk
    MrsLyon • Alexandra • Stephanie
    Porter • Joel • Tessa

    • Personages per Woning op Post-Volgorde •
    Greene's House
    Jessie - Cinta - Oliver - Freddie
    Parker's House
    Charlie
    Dylan - Anaïs
    Beckett's House
    Alexis - Naomi - Oliver - Tom - Charlotte
    Baker's House
    Baker's Garage
    Archer - Alexandra
    DiAngelo's House
    Abby - Tobias - Joel - Michael
    Afgelegen grasveld
    Viskar
    Bailey -Noah

    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, ouders hebben problemen met kinderen, en geheimen vertel je niet zo makkelijk als je ze al zo lang hebt bewaard. Het is een saai dorpje, dus hele evenementen gebeuren er nu eenmaal niet.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag.
    • Alleen MatthewMMurdock maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    [ bericht aangepast op 16 maart 2016 - 13:03 ]


    Bowties were never Cooler

    Vader • Oliver Greene • 39 •
    Ik zie wel voor me dat Oliver de gynocoloog is van Anaïs, dat hij degene is die vastgesteld heeft dat ze in haar menopauze zit. Verder zal er weinig interactie te vinden zijn tussen deze twee, denk ik.
    Vader • Thomas 'Tom' Beckett • 41 •
    Waarschijnlijk kennen Anaïs en Thomas elkaar wel van de basisschool waar haar kinderen op zaten. Ze zouden wel wat luchtige gesprekjes hebben gehad, maar meer zie ik niet echt voor me.
    Vader • Oliver Greene • 39 •
    Misschien dat Oliver een van de pokerpartners van Archer is? Dat ze één avondje of zo echt een mannenavond hebben met sommige andere vaders / mannen?
    Vader • Thomas 'Tom' Beckett • 41 •
    Archer en Thomas zullen elkaar wel kennen van vroeger, misschien dat ze soms samen ergens gaan drinken of zo, in ieder geval wel oppervlakkig, ik zie ze geen beste vrienden zijn.


    Zo op het eerste gezicht zou je niet zeggen dat Oliver een man is die aan pokeren doet, maar het zou wel leuk zijn. Ik vind het prima.
    Net zoals dat Oliver de behandelend dokter van Anaïs zou kunnen zijn.
    De rest is denk ik gewoon, wat oppervlakkige gesprekken als ze elkaar toevallig tegenkomen in de supermarkt of op straat.


    'Darling, just hold on'

    Ik maak Micheal wss morgen af.


    El Diablo.

    Hm. Als mensen enige suggestie hebben voor een relaite aangaande Alexandra, dan hoor ik het graag. Ik red t namelijk niet om elke rol afzonderlijk heel duidelijk door te gaan lezen x:


    Faith is everything.

    Late MT.
    Jaimy hier :3

    Ik ga ff opzoek naar een ander geheim voor Ruby aangezien ik zag dat er veel met zelfde geheim waren. ^^

    Ik zoek trouwens relaties voor Bailey want ze is nu wel heel loner :')


    El Diablo.

    Relaties Cinta •
    Oliver Greene •
    Cinta houd zielsveel van haar man Oliver, al houd ze een groot geheim voor hem achter. Ook zijn de twee het nog altijd niet over alles eens, waaronder het feit dat Oliver dieren in het woonhuis toestaat. Er is af en toe dus nog een meningsverschil tussen de twee, maar ze eindigen toch altijd weer samen op de bank als het verliefde stelletje wat ze jaren geleden waren.
    Frederica "Freddie" Kaya Greene •
    Ondanks dat ze veel van al haar kinderen houd, zit er best wat wrijving in de relatie tussen moeder en dochter. Ze hebben eenzelfde karakter, maar heel andere waarden en normen door de wereld waar ze in zijn opgegroeid. In de puberteit zijn de twee steeds meer gaan botsen, zeker doordat haar dochter zich steeds minder verhullend is gaan kleden en gedragen.
    Jessie Connor Greene •
    Jessie, haar enige zoon, is altijd haar lievelingetje geweest, terwijl ze nogsteeds enorm veel van haar andere kinderen houd. Ze geeft hem altijd net iets meer of lekkerder eten, stopte hem vroeger een extra koekje toe in zijn lunch. Toch is de relatie iets minder geworden toen Jessie uit de kast kwam. Ze houd nogsteeds enorm veel van hem, maar vind het nogsteeds moeilijk te accepteren. Nu wil ze dit niet laten merken, maar stelt zichzelf, en Oliver, vaker dan eens 's avonds als de kinderen slapen de vraag waar ze fout zijn gegaan dat hun zoon zo is geworden.
    Bailey Valentina Greene •
    Vroeger konden moeder en dochter het goed vinden, zelfs al was Bailey geen gepland kindje. Inmiddels is ze redelijk bij haar moeder uit de gratie geraakt, omdat ze ook tegen haar moeder liegt, en Cinta daar via de roddels van het dorp achter komt. Daarbij begint Bailey steeds meer de 'hoerige' stijl van de meisjes in Engeland en van haar zus te kopiëren, wat haar ook niet lekker ligt. De onderbouwing dat de andere meiden zich ook zo kleden maakt Cinta niets uit. Freddie kan ze niet meer beïnvloeden, maar ze zal verdoemd zijn als ze deze dochter niet voor het wegglijden kan behoeden. Hierdoor houd ze Bailey aan een steeds kortere riem.

    Charlie Kevin Parker •
    Ze vind hem een grijs muisje en heeft niet echt een echte mening over hem. Hij doet galant tegen haar, maar meer dan kennissen zijn ze niet. Zijn vrouw kent ze beter en ze is dan ook wel vaker dan eens bij hen over de vloer.
    Anaïs Parker •
    Anaïs is een goede vriendin van Cinta. Ze doen vaak samen boodschappen in een van de omliggende steden en komen vaak bij elkaar op de thee. Anaïs helpt Cinta ook nogsteeds met de dingen die ze niet snapt aan dit vreemde eiland waar ze naartoe is verhuist vanuit het warme Indonesië. Ze is deel van het dames theekransje.
    Ruby Melody Parker •
    Ze kent haar niet heel veel meer dan dat ze hoort van haar moeder en dan ze haar af en toe ziet als ze bij Anaïs op de koffie zit.
    Noah Parker •
    Noah kent Cinta ook niet beter dan wat ze ziet en van zijn moeder hoort, maar hem vind ze wel eng bleek en blond, en probeert Anaïs dan ook ertoe te overtuigen dat de jongen echt vaker buiten in de zon moet zijn, want zo bleek zijn kan niet gezond zijn.
    Kind Defan •

    Thomas 'Tom' Beckett •
    Cinta kent Tom als directeur van de school van haar kinderen, waar ze actief is geweest in verschillende comités. Ze vind hem een aardige man, maar heel veel verder kent ze hem niet.
    Alexis "Alex" Beckett-Dourdan •
    Cinta kent Alexis niet zo goed. Door haar drukke baan, lopen de dames elkaar veel mis en kennen elkaar dus ook niet goed. Ze zijn vriendelijk tegen elkaar, maar meer ook niet. Ze is dan ook geen lid van het theekransje, omdat ze daar niet genoeg voor thuis is.
    Charlotte Leah Beckett •
    Cinta kent Charlotte niet. Ze ziet haar af en toe, maar niet veel.
    Naomi Beckett •
    Cinta kent Charlotte niet. Ze ziet haar af en toe, maar niet veel.
    Oliver Stanley Beckett •
    Oliver hangt rond met Jessie zo af en toe, waardoor Cinta hem wel eens ziet. Ze kent de jongen niet, maar hij ziet er wel vriendelijk uit met zijn vrolijke kleren, al vind ze ook dat zijn moeder hem meer moet voeden.

    Archer Baker •
    Archer pokert met haar man en zo kent ze hem. Ook zijn vrouw kent ze goed van haar theekransjes. De man zelf kent ze wat minder goed, maar hij is normaal vriendelijk tegen haar en complimenteert haar op haar eten.
    Alexandra Catherine Baker-Avery •
    Alexandra is deel van het 'theekransje' wat Cinta heeft opgezet. Ze drinken met een aantal dames uit het dorp minimaal eens per week samen thee en kletsen over van alles en nog wat. Vroeger deden ze dat op het schoolplein, maar inmiddels is het verhuist naar de woonkamers, waar ze warm en droog kunnen roddelen.

    Michael Gianluca DiAngelo •
    Cinta vind hem een beetje een gladjanus. Hij is haar net te charmant en flirterig en ze voelt zich niet heel prettig bij hem in de buurt. Ze kan er niet definitief haar vinger op leggen, maar er is iets aan de man wat haar altijd onprettig laat voelen.
    Moeder Defan •
    Joel Evan •
    Ze kent de jongen niet heel goed, maar hij ziet er lief uit en helpt haar soms als hij haar ziet worstelen met grote boodschappentassen of een ontsnapte geit. Ze mag de jongen wel, en heeft hem vaker dan eens wat zelfgebakken lekkers gegeven als bedankje voor zijn hulp.
    Dylan Valentino •
    Volgens Cinta is Dylan het kind wat het meest uit de band is gesprongen in het dorp. Ze vind niet kunnen hoe hij eruit ziet en al helemaal niet hoe hij zich gedraagt. Zelfs haar duidelijk ontspoorde dochter Freddie zal nooit zo erg worden als hij in haar ogen.

    De anderen komen asap.
    Ik hoor graag van jullie

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 21:01 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik kijk morgen even wat betreft een relatie lijstje, maar denk dat die niet uitgebreidt wordt gezien Noahs karakter


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Eh Well.. Alexandra is niet zo'n theeleut, zeg maar x: Dus ze zal er voornamelijk aanwezig zijn voor Cinta's hapjes en dergelijke c:


    Faith is everything.

    T gaat om t idee om alle roddeltantes in het dorp aan een tafel te krijgen een paar keer per week


    Bowties were never Cooler

    Leuke relaties! En @Asuka, ik vind haar ook wel echt een babysit type so we can do that yeah? c;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    MatthewMMurdock schreef:
    T gaat om t idee om alle roddeltantes in het dorp aan een tafel te krijgen een paar keer per week


    Oh.. Zo. Dus, de moeders zijn de roddeltantes van het dorp?

    @Watahmaloehn, als ze maar goed op hun kindjes past hè ^-^

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 21:38 ]


    Faith is everything.

    Tuurlijk tuurlijk hahahaha, she's a cute one. :') <3

    Iemand anders nog relaties met Naomi of Dylan? c;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik ben toch opzoek naar het slachtoffer voor Noahs gestalk


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ik ben toch opzoek naar het slachtoffer voor Noahs gestalk


    I got Bailey?

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 22:06 ]


    El Diablo.