• Er is een klein dorpje aan een rivier in Yorkshire, Naburn. Er staan enkele tientallen huizen en een paar boerderijen rond een centrale weg en een dorpspleintje, waar zich ook enkele winkels, een kerk, en een pub bevinden. Meer is er niet in het dorpje, daarvoor moet je naar de dichtstbijzijnde stad: York, wat ongeveer een half uur fietsen is. Het is een dorpje waar iedereen elkaar kent en niemand geheimen heeft… Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van de huizen rond het dorpsplein van het kleine dorpje?
    In dit kleine dorpje wonen vier schijnbaar normale rustige Britse gezinnen. De vaders hebben normale banen, waar ze ’s ochtends heen gaan, en ’s avonds voor het eten weer van thuis komen, de moeders verzorgen thuis het huishouden en de kinderen, en de kinderen zijn perfecte studenten, maar is dit allemaal wel zo? Want zelfs in zo’n klein dorpje hebben mensen geheimen, van vreemde hobby's, tot affaires, en van geheime liefdes, tot geheime bijbaantjes.

    • Mensen •
    MatthewMMurdock • Cinta/Charlie/Oliver • Miriam
    McDowell • Oliver/Thomas • Ruth
    Cohan • Freddie/Alexis • Noek
    Papyrus • Jessie • Lisa
    Falahee • Bailey/Michael •
    SAWFT • Anaïs/Archer • Cherona
    Sempre • Noah • Chloë
    Defan • Tobias/Abby • Esmée
    Gambit • Charlotte • Nina
    watahmaloehn • Naomi/Dylan • Anouk
    MrsLyon • Alexandra • Stephanie
    Porter • Joel • Tessa

    • Personages per Woning op Post-Volgorde •
    Greene's House
    Jessie - Cinta - Oliver - Freddie
    Parker's House
    Charlie
    Dylan - Anaïs
    Beckett's House
    Alexis - Naomi - Oliver - Tom - Charlotte
    Baker's House
    Baker's Garage
    Archer - Alexandra
    DiAngelo's House
    Abby - Tobias - Joel - Michael
    Afgelegen grasveld
    Viskar
    Bailey -Noah

    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, ouders hebben problemen met kinderen, en geheimen vertel je niet zo makkelijk als je ze al zo lang hebt bewaard. Het is een saai dorpje, dus hele evenementen gebeuren er nu eenmaal niet.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag.
    • Alleen MatthewMMurdock maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    [ bericht aangepast op 16 maart 2016 - 13:03 ]


    Bowties were never Cooler

    Het staat trouwens niet in de rol, maar Freddie heeft geen seksuele voorkeur. Ondanks dat ze dus op oudere mannen valt heeft ze nog nooit gevoelens voor iemand gehad en dir zou ook zo iemand vam her vrouwelijke geslacht kunnen zijn, mocht de band heel speciaal zijn. Want over het algemeen houd ze het bij haar enigszins gerijpte venten.
    Alexis however zou, buiten Oliver misschien, nooit naar een andere man dan haar Tom kijken.

    De relaties tot nu toe vind ik prima, Alexis is inderdaad te druk en te angstig voor clubjes, maar een paar vriendschappen of ten minste kenissen is niet verkeerd. Freddie zal inderdaad wel eens op Archer afgestapt zijn met een flirt en zal misschien nog wel vaker terloops een opmerking laten vallen. Het praatje vind ik ook prima.


    Reality's overrated.

    MrsSmollett schreef:
    (...)

    Ik ga er nog even over nadenken, maar Alexandra heeft dus vanzelfsprekend ook een grafhekel aan geroddel in elke gradatie. Misschien dat zij soms gewoon t middelpunt van het geroddel is?


    Dat zeker, maar dat is iedereen

    @Noek een panseksueel en een aseksueel als kind... wordt nog leuk met een streng gelovige moeder

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 22:33 ]


    Bowties were never Cooler

    Als t kan alle rollen afmaken VOOR woensdag[relatie lijstjes zijn niet verplicht]
    Uitloop tot woensdagmiddag. 's Avonds open ik t speeltopic


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    (...)

    Dat zeker, maar dat is iedereen

    @Noek een panseksueel en een aseksueel als kind... wordt nog leuk met een streng gelovige moeder


    Ik bedoelde meer in de zin van hun kinderen. Zola heeft een chocolate skin, wat al voor geroddel kan zorgen, en toen Alexandra in verwachting raakte van Phyllon, werd er rond gefluisterd dat hij niet van Archer was omdat hij geen kinderen verwekken kon. Dat geroddel rondom haar persoon bedoelde ik eigenlijk (:


    Faith is everything.

    Falahee schreef:
    @Nouk Mhm, Bailey en Dylan best friends maybe? c: Met Naomi kan ze ook wel goed bevriend zijn denk ik, met hier en daar een kleine ruzie maybe?

    yesss me like that


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik ga morgen denk even mijn relatielijstjes maken, als er iemand nog iets leuk heeft yall can say it c;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Iedereen die nog wat af moet maken, heeft bericht gehad


    Bowties were never Cooler

    Een beetje een late MT


    How far is far

    McDowell schreef:
    Vader • Oliver Greene • 39 •
    Ik zie wel voor me dat Oliver de gynocoloog is van Anaïs, dat hij degene is die vastgesteld heeft dat ze in haar menopauze zit. Verder zal er weinig interactie te vinden zijn tussen deze twee, denk ik.
    Vader • Thomas 'Tom' Beckett • 41 •
    Waarschijnlijk kennen Anaïs en Thomas elkaar wel van de basisschool waar haar kinderen op zaten. Ze zouden wel wat luchtige gesprekjes hebben gehad, maar meer zie ik niet echt voor me.
    Vader • Oliver Greene • 39 •
    Misschien dat Oliver een van de pokerpartners van Archer is? Dat ze één avondje of zo echt een mannenavond hebben met sommige andere vaders / mannen?
    Vader • Thomas 'Tom' Beckett • 41 •
    Archer en Thomas zullen elkaar wel kennen van vroeger, misschien dat ze soms samen ergens gaan drinken of zo, in ieder geval wel oppervlakkig, ik zie ze geen beste vrienden zijn.


    Zo op het eerste gezicht zou je niet zeggen dat Oliver een man is die aan pokeren doet, maar het zou wel leuk zijn. Ik vind het prima.
    Net zoals dat Oliver de behandelend dokter van Anaïs zou kunnen zijn.
    De rest is denk ik gewoon, wat oppervlakkige gesprekken als ze elkaar toevallig tegenkomen in de supermarkt of op straat.

    Oké, dan pas ik dat zo aan. c:

    @MatthewMMurdock, ik zie Anaïs en Cinta wel vriendinnen zijn inderdaad. c: Het theekransje zal ze ook zeker wel een fan van zijn, mocht er koffie geschonken worden, lol. ;D En Archer zal haar wel zeker complimenteren, dus ik denk dat die relatie ook wel goed is voor mij. c;

    watahmaloehn schreef:
    Leuke relaties! En @Asuka, ik vind haar ook wel echt een babysit type so we can do that yeah? c;

    Zoals je al met MrsSmollett besproken hebt, ik vind het een leuk ideetje. c: Ik vond jouw dame ook echt een van de weinige die Archer en Lexie met hun kinderen zou durven toe te vertrouwen, lol.
    Zal ik jou vandaag pb'en over mijn idee tussen Anaïs en Dylan? Ik denk dat dat wel belangrijk is, haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    @Asuka, they can trust her 101% :Y) En ja is goed! Ben benieuwd.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Iemand als beste of gewoon een vriend/vriendin van Charlotte? Ze is echt een vreselijk arrogant ding, maar ze is wel lief voor haar vrienden :Y).

    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 0:28 ]


    United we stand, divided we fall.

    Het Speeltopic

    Rollen graag uiterlijk vanavond afmaken en gelieve niet te spelen met onafgemaakte rollen.


    Bowties were never Cooler

    Is er misschien iemand waar Naomi of Dylan naar toe kan, eerste stukje is anders altijd zo inspiratieloos voor mij en dit helpt me altijd op gang :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    watahmaloehn schreef:
    Is er misschien iemand waar Naomi of Dylan naar toe kan, eerste stukje is anders altijd zo inspiratieloos voor mij en dit helpt me altijd op gang :')

    Awe, mocht je eventueel willen dan kan ik de post van Anaïs wel aanpassen voor Dylan? Of de post verwijderen als jij eventueel wat beters weet? c: Alleen weet ik dan ook niet zo goed waar ik moet beginnen, haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    (...)
    Awe, mocht je eventueel willen dan kan ik de post van Anaïs wel aanpassen voor Dylan? Of de post verwijderen als jij eventueel wat beters weet? c: Alleen weet ik dan ook niet zo goed waar ik moet beginnen, haha.


    Nee de post is prima! Kan ik Dylan gewoon naar haar toe laten komen of zoiets? Ik verzin wel wat? c; het is iig iets, eerste posts zijn terrible :')


    Everything is illuminated by the light of our past.