• Hallo iedereen!

    Aangezien het vandaag 29 februari is, een schrikkeldag, kwam er bij mij een vraag naar boven. Er zijn wel een aantal mensen die op 29 februari zijn geboren, ik weet alleen niet of dat ook actieve leden zijn. Ik vroeg me eigenlijk af of de mensen die op deze dag geboren worden ook op andere jaren dan een schrikkeljaar in de lijst met 'vandaag jarig' komen te staan, maar dan misschien op de 28ste of de 1ste, of slaan die drie jaar over? :'D
    Ik heb er nog nooit op gelet en het is natuurlijk ook niet van toepassing op mij. Ik ben benieuwd of iemand dit weet. :')


    What would Emma do?

    Dat is een goede vraag. Nu ben ik ook wel benieuwd.
    Ik heb zo'n gevoel dat Quizlet de datums niet automatisch op een andere dag gaat zetten, maar ik ben niet zeker natuurlijk. (:


    The soul needs autumn.

    Geen idee. Zou wel jammer zijn als er drie jaar wordt overgeslagen voor die mensen. Dus ze zullen vast op 28 februari of 1 maart staan.


    16 - 09 - '17

    Haha, dat is inderdaad een goede vraag. Ik heb geen idee. Eigenlijk zou je wat van de namen in de Vandaag Jarig-lijst moeten noteren en kijken of die volgend jaar verschijnen op de 28ste of de 1ste, dan heb je een definitief antwoord. :'D

    Al gok ik, net als saorsa, dat Q zoiets niet automatisch doet. Ik vrees dat die mensen echt maar eens in de vier jaar jarig zijn volgens de website.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Haha, dat is inderdaad een goede vraag. Ik heb geen idee. Eigenlijk zou je wat van de namen in de Vandaag Jarig-lijst moeten noteren en kijken of die volgend jaar verschijnen op de 28ste of de 1ste, dan heb je een definitief antwoord. :'D

    Al gok ik, net als saorsa, dat Q zoiets niet automatisch doet. Ik vrees dat die mensen echt maar eens in de vier jaar jarig zijn volgens de website.


    Ditt, maar aan hun leeftijden te zien hebben ze wel allemaal schrikkeljaar leeftijden (16/20/24), dus hij telt wel verder


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ditt, maar aan hun leeftijden te zien hebben ze wel allemaal schrikkeljaar leeftijden (16/20/24), dus hij telt wel verder


    Haha, nu je het zegt, er hadden ook zomaar mensen van vier op Quizlet kunnen zitten. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan