• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    26 - 02 - '16


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    You're welcome c: Maar serieus, ik hoop echt voor je dat het de komende dagen mee zal gaan zitten.

    - Het kost me moeite om niet tegen je uit te vallen. Ik vind je zo verschrikkelijk hypocriet..

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 21:23 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    *censored vloekwoorden* Ik ben hier zo zat van! Dit kunnen ze toch niet van me verwachten? Geef me dan in elk geval een opdracht die duidelijk is en nee, ik kan geen drie onderzoeksvragen verzinnen als geen eens één onderzoeksvraag voldoet aan alle criteria en ik ben zo zat van deze universiteit en ik wil stoppen met mijn studie en andere dingen doen die ik niet zou moeten doen en ik ben zó kwaad but who cares, right?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    I need.
    Hurt autch (cat)

    Dankjewel dat ik serieus word genomen, mam.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    sinds wanneer is whitechapel zo eng ;-;


    i put the fun in funeral

    duudee. wtf?


    Heaven is a place that we all have

    Fuck, als ik dat vrijdag al in had moeten leveren ben ik screwed. Ik loop al achter met maatschappijleer.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ah wauw ik keek hier echt naar uit.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    I tried so hard
    And got so far
    But in the end
    It doesn't even matter


    - Ik ben eigenlijk behoorlijk onaardig. Eigenlijk gun ik het je wel om eens voor paal te staan. Of dat in ieder geval de waarheid naar buiten komt. Over wie je nu eigenlijk echt bent. En als het moet, dan wil ik zelfs nog wel degene zijn die het doet. Ondanks alle moeite die ik heb gedaan. Je hebt het nu officieel bij me verpest. Maar ik snap het nog altijd niet. Ik had nooit verwacht dat je zoiets zo aan zou pakken. Ik had je hoger ingeschat.

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 21:58 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    @ Inge in het vorige topic; SPIDERMAN EN POLOSHIRT: THE RETURN. Maar even serieus yep that is the one en hij is verrassend probleemloos verzonden dus ajsdkh yay enthousiasme


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Pickwick of Lipton.
    Now i don't know it anymore

    wat ik nu doe is niet haten maar de waarheid zeggen. als jij daar niet tegen kan, fuck you then.


    Heaven is a place that we all have

    Achievement schreef:
    Pickwick of Lipton.
    Now i don't know it anymore


    Which tea?


    Heaven is a place that we all have

    Am done. So pissed. Gonna fail. Again.


    Rest in Peace, Son of Gondor