• Boettgeri!


    Mijn nieuwe username is Boettgeri geworden! Ik kan echt niet bij usernames blijven. :'D Al denk ik dat ik deze misschien wel iets langer zal houden, aangezien hij me redelijk nauw aan het hart ligt.

    Zoals velen onder jullie ondertussen al wel weten, heb ik een schildpadje, genaamd Danni en ik zie ze echt ontzettend graag. De volledige naam van haar soort is Testudo hermanni boettgeri. Ik heb ondertussen letterlijk alle foto's die ik al gemaakt heb hier op het forum gedropt, dus ik heb er geen meer. De foto hiernaast is niet mijn schildpadje. Ik zal zo snel mogelijk nog eens een paar foto's nemen.


    Dus, wat vinden jullie ervan? ^^ En hebben jullie al eens een naam ter ere van een huisdier genomen?

    Groetjes,
    Felicia


    What would Emma do?

    U wot m8?

    Leuk zeg dat je je schildpad als username hebt gekozen. So dedicated, I love it. (wbw)


    Pretty is just a pretty word.

    Wat een leuke naam! En die foto is echt zo enorm schattig c:
    En ik heb nog nooit een naam ter ere van mijn huisdieren genomen, maar wie weet komt dat ooit nog wel :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb ook twee testudo hermanni boetgerri. Momenteel doen ze hun winterslaap, maar ze zijn wel hartstikke leuk ^^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Galavant schreef:
    Ik heb ook twee testudo hermanni boetgerri. Momenteel doen ze hun winterslaap, maar ze zijn wel hartstikke leuk ^^


    Wat leuk! ;D Die van mij is nog maar een jaartje oud en de kweker waarbij ik haar gehaald heb, raadde me aan om de eerste twee jaar nog te wachten. Tijdens de zomer gaat ze zeker de tuin in en als ze oud genoeg is, kan ze er ook overwinteren. Of in de koelkast, dat kan ook. :')


    What would Emma do?

    Leuke usernaam!
    Helaas heb ik geen huisdieren, haha.


    One Who Travels A Higher Path.

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Wat leuk! ;D Die van mij is nog maar een jaartje oud en de kweker waarbij ik haar gehaald heb, raadde me aan om de eerste twee jaar nog te wachten. Tijdens de zomer gaat ze zeker de tuin in en als ze oud genoeg is, kan ze er ook overwinteren. Of in de koelkast, dat kan ook. :')


    Dan eet ze vast gewoon al je witloof op :Y)
    De mijne zijn vier, dus die zitten zowat altijd buiten. Ik raad je wel aan om goed op te letten wanneer je haar buiten laat, want een van mijn twee schildpadden vindt het leuk om in riet/struiken te klimmen om zo te ontsnappen, en volgens de kweker waar ik ze heb gehaald komt een klimmende schildpad af en toe voor :')


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Galavant schreef:
    (...)

    Dan eet ze vast gewoon al je witloof op :Y)
    De mijne zijn vier, dus die zitten zowat altijd buiten. Ik raad je wel aan om goed op te letten wanneer je haar buiten laat, want een van mijn twee schildpadden vindt het leuk om in riet/struiken te klimmen om zo te ontsnappen, en volgens de kweker waar ik ze heb gehaald komt een klimmende schildpad af en toe voor :')


    Als ze kon, zeker! ^^ Ze heeft vandaag veldsla gekregen. Iets minder goed dan witloof, maar ze eet het zo graag. Die van mij houdt inderdaad ongelofelijk van klimmen. Ze kan het niet, maar ze doet het wel graag. :'D Altijd leuk om te zien.


    What would Emma do?

    Aw, schildpad als username, waarom verbaast dat me niet? (bloos)

    Mijn huisdieren zijn een hond en een soort pluizige, horizontale Barbapapa (aka cavia), dus die zijn allebei niet vierkant, helaas.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Super :-D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het stelt me zo teleur dat je niet voor het tweede woord bent gegaan hahahah Hermanni was echt de beste usernaam ever geweest.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Sandberg schreef:
    Het stelt me zo teleur dat je niet voor het tweede woord bent gegaan hahahah Hermanni was echt de beste usernaam ever geweest.


    Stt! Dat zou mijn volgende misschien worden. :'D De andere ondersoort van de schildpadden is dus letterlijk Testudo Hermanni Hermanni. Ik wou eerst Boettgeri, omdat die echt van mijn schildpad is.


    What would Emma do?

    Scandal schreef:
    Super :-D


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind hem echt heel erg leuk net als je schildpad en ik had dit topic dus speciaal opgezocht toen ik je nieuwe username zeg hehe. I like it! c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    zijn schildpadden geen verre afstammelingen van dino's...?? ;D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Value schreef:
    zijn schildpadden geen verre afstammelingen van dino's...?? ;D


    Jammer genoeg niet nee. ;D Ze zijn een beetje zoals krokodillen volgens mij, ze waren er in de tijd van de dino's denk ik al wel.


    What would Emma do?