• Ja hoor, het is de tijd van de maand weer, de tijd waarin ik weer eens om raad kom vragen hier. :Y)

    Zoals de titel al zegt, ik zoek een telefoon. Ik heb momenteel een Iphone 5C, waar ik nogal van baal. Er past 8GB op mijn telefoon en met mijn verslaving is dat iets te weinig. Nu zoek ik dus een nieuwe telefoon en ik hoop eigenlijk dat iemand hier tips voor mij heeft. Merk maakt me niets uit, zolang het niet te duur zit. Omdat het geld niet op mijn rug groeit, is mijn budget 150-200 euro.

    Alvast bedankt!


    wat was dit ookalweer

    Ik heb de oukitel k4000 dacht ik. Echt een fijn ding en heeft echt een huge ass batterij! En onbreekbaar glas ^^

    [ bericht aangepast op 1 maart 2016 - 22:43 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Zelf heb ik de Samsung Galaxy Grand Prime, ligt goed in de hand. Wel wat aan de grote kant maar na een dag of twee merk je daar niets meer van. Goede camera, lange batterijduur.

    Ik heb hem binnengehaald voor €180, geloof ik.


    [ bericht aangepast op 1 maart 2016 - 22:48 ]


    Heaven is a place that we all have

    LittIe schreef:
    Zelf heb ik de Samsung Galaxy Grand Prime, ligt goed in de hand. Wel wat aan de grote kant maar na een dag of twee merk je daar niets meer van. Goede camera, lange batterijduur.

    Ik heb hem binnengehaald voor €180, geloof ik.


    [img]


    Deze heb ik ook. Lekker licht en gaat niet snel kapot. ^^ Past redelijk veel op qua apps en foto’s, echter is mijn batterijduur niet heel optimaal meer – maar dat gebeurd bij elke telefoon na een lange tijd. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    LittIe schreef:
    Zelf heb ik de Samsung Galaxy Grand Prime, ligt goed in de hand. Wel wat aan de grote kant maar na een dag of twee merk je daar niets meer van. Goede camera, lange batterijduur.

    Ik heb hem binnengehaald voor €180, geloof ik.


    Mehhh. Misschien is dat ook iets voor mij. Ik heb zelf een Huawei P7, maar die zal ik niet aanraden omdat die over het budget gaat hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou het niet weten.
    Zelf heb ik de Iphone 4, die ik persoonlijk heel goed vind.
    Succes met je zoektocht! ^_^

    Jinxxx schreef:
    (...)
    Mehhh. Misschien is dat ook iets voor mij. Ik heb zelf een Huawei P7, maar die zal ik niet aanraden omdat die over het budget gaat hehe.


    Hij is heel goed, tho.


    Heaven is a place that we all have

    LittIe schreef:
    (...)

    Hij is heel goed, tho.

    Die van mij? Oke, niet teveel offtopic gaan hehe.

    ON: Ik denk dat je vooral met de Samsungs ver komt, hehe. Is gewoon even rondzoeken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jinxxx schreef:
    (...)
    Die van mij? Oke, niet teveel offtopic gaan hehe.

    ON: Ik denk dat je vooral met de Samsungs ver komt, hehe. Is gewoon even rondzoeken.


    Ook, maar de Grand Prime.

    En yes, kijk vooral bij Samsungs. Als je je telefoon veel gebruikt, pak dan een Samsung ipv een Apple. Hun batterij gaat imo veel langer mee.


    Heaven is a place that we all have

    Ik zelf heb een Samsung Galaxy S3 mimi VE. Het is een goede mobiel en niet zo groot, wat ik heel erg fijn vind^^. Maar ik zou hem niet aanraden, want de S3 mimi is niet meer het nieuwste van het nieuwste. Samsung is wel aan te raden, ze hebben goede mobiels voor niet zo hoge prijzen. Tip als je gaat kijken voor een Samsung mobiel: Kijk voor VE types. VE zijn nieuwere modellen. Que uiterlijk is er dan helemaal niets verandert, maar de software is meer up-to-date. Vaak zijn de VE ook goedkoper dan hun voorganger.


    Seasons will change, but I shall remain

    Kijk sowieso eventjes bij Studentmobiel.nl, zij hebben een hele lijst van telefoons die je los kan kopen. Scroll de lijst door en klik de telefoons aan die in je prijsrange vallen, en vergelijken maar. Zo ben ik aan mijn laatste drie telefoons gekomen.
    Ik heb op dit moment de Sony Experia M4 Aqua, ik kocht hem maanden terug voor 270 euro, hij is nu 225.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb de Samsung galaxy s5 Neo. Fijn ding, al weet ik niet of hij binnen je budget ligt. Ik betaal elke maand 38 euro.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 8:56 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Bedankt voor alle reacties! Ik heb al meer gehoord ver de Samsung Grand Prime, dus ik denk dat het die ook gewoon word, mocht ik niet veel beters meer vinden.


    wat was dit ookalweer

    McKagan schreef:
    Bedankt voor alle reacties! Ik heb al meer gehoord ver de Samsung Grand Prime, dus ik denk dat het die ook gewoon word, mocht ik niet veel beters meer vinden.


    Hij is het zeker waard voor zo'n budget. Dus je hebt goed gekozen, hehe.


    Heaven is a place that we all have

    Ik zou, als ik jou was, kijken bij Sony of Samsung en dan bij Samsung de S5 of S6 series. Je hebt er altijd miniversies en je hebt altijd nog een beetje up to date besturingssysteem wat nog geupdated wordt. En daarbij is de S7 serie van Samsung alweer (bijna) uit, dus ik denk dat de S5 en zelfs de S6 al redelijk betaalbaar zijn (de miniversies danwel, mijn Edge zal nog zeker niet onder de 600 euro zitten :W ).


    Deep inside, I've never felt alive

    Moterola heeft best goeie telefoontjes. Vriendinnen van mij hebben bijna allemaal een moterola en op sommige momenten baal ik er ook wel van dat ik zelf geen Moterola heb.

    Ik heb zelf een Huawei Y530, prima ding, maar hij is nu 2,5 jaar oud en om eerlijk te zijn, wordt hij steeds trager en het geheugen zit al een hele lange tijd vol ook al zit er een 16GB geheugenkaartje in. Enige ding wat ik miste is dat er geen aparte muziekbibliotheek is, je bent afhankelijk van google play.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly