• yo dude's en dudette's

    ik woord helle maal gestord door die apen die over slotjes op zetten :@ echt om de nutlosen dingen gaan ze er slotjes op zetten DOE NORMAAL ZEGokey als je ergens een slotje op zet omdat daar ruzzie is prima maar omdat mensen een gesprek houden die hun dan zinloos vinden SLAAT TOCH ERGENS OP miss vinden wij jou forum shit wel kansloos iedereen heeft recht om tezeggen wat hij vind of denken PUNT maar nee die achtelijk ****** hier zetten er dan een slot op waarom ben je zo kansloos dat je over al een slot op moet zetten laat mensen lekker een topic maken over iets wat voor hun cool is of wat hun boeient vinden om een topic over temaken doen die shit gasten toch ook :@ dus rot op met je slotjes zet er allen een slotje op zal er ruzzie onstaat er anders laat hem gewoon open staan

    zo ik heb gesproken wie heeft er een meening over :D

    Chill out ofzo!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    wat is een slotje eigenlijk??

    *bloos bloss*

    xxx


    Uzumaki Naruto<3

    IK BEN HET ECHT HELEMAAL MET JE EENS IK ERGER ME DOOD AAN IE SLOTJES SRRY HOOR MAAR IK HEB HAAT AAN DIEGENE DIE DAT DOET


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    wat is een slotje eigenlijk??

    *bloos bloss*

    xxx


    een slotje is dat niemand meer een reactie kan plaatjes op je topic en zo

    en zoals die andere mods nu zouden doen; dit veroorzaakt ruzie dus moet ik hem sluiten


    when words fail, music speaks.