• Over ongeveer 3 maanden is het alweer zomervakantie (voor mij in elk geval) en ik ben 1 van de vele duizenden scholieren die deze zomer werkend door gaat brengen. Over een paar weken heb ik een trainingsweekend en dan ga ik aan de slag als animator op een camping in Nederland.
    Ik doe het vooral omdat mij ouders graag willen dat ik ga werken en omdat wij zelf niet op vakantie gaan i.v.m. een operatie van mijn moeder.
    Ik hoop ook dat ik hiermee genoeg geld verdien om straks rijlessen te kunnen nemen.
    Nu vroeg ik me af of er nog meer mensen zijn die straks in de zomer gaan werken of het van plan zijn, wat is jullie motivatie?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oh, dat klinkt wel leuk, voor zover je werk leuk kunt noemen dan haha. Al is de reden erachter minder leuk.. Succes in ieder geval!

    Zelf ga ik waarschijnlijk bij mijn stiefvader in het bedrijf werken als secretaresse haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Motivatie voor werk?
    Geld.


    I live for the applause, you will die for it.

    In de horeca zoeken ze vaak mensen, misschien kun je eens in die richting gaan snuffelen?
    Maar mijn ouders hebben ook graag dat ik in de maand dat ik niets te doen heb (één maand op een heel jaar) ook ga werken. Het liefst nog in een fabriek of ander eenzijdig werk. Maar dat ben ik niet van plan. :Y) Daarentegen staat een deur op een kiertje op bij de vriend van een vriendin stage te gaan lopen of eens te gaan kijken of iets in een labo, wat meer in mijn interesse richting komt. Dus ja. ;)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt