• We are the new Americana, raised on biggie and Nirvana.



    New York, ook wel The Big Apple of The City That Never Sleeps. Je hebt er zoveel bekende dingen, zoals het Vrijheidsbeeld, dat ze ooit van Frankrijk kregen, of het Empire State Building. Echter gaat het in deze rpg niet over de cliché, toeristische dingen maar over de echte bevolking. We zoomen dan vooral in op een kleine straat in Manhattan. Midden in die straat staat een appartementencomplex, die als bijnaam the new Americana heeft gekregen. De jongeren die daarin wonen, zijn namelijk erg vrij. Elke avond is er in één van de woningen wel een feest aan de gang waarbij de alcohol rijkelijk vloeit. Nog nooit heeft er iemand een klacht ingediend en iedereen laat hen doen met de gedachte dat ze nog jong zijn en van hun fouten zullen leren.

    Echter komt hier verandering in wanneer het appartementencomplex wordt overgenomen door een rijke heer, wiens kinderen en vrienden van hen een eigen woning nodig hebben in de stad. De jongeren mogen nog in hun appartement blijven wonen, maar zullen vanaf nu moeten samenleven met hun nieuwe buren. Zal dat het einde zijn van hun wilde feesten, of ontstaan er nieuwe vriendschappen en sleuren ze de nieuwe bewoners mee in het leven van The New Americana?



    Invullijst.
    Regels
    Minimaal 200 woorden per post.
    16+ is toegestaan.
    Niemand wordt uitgesloten.
    Reserveringen blijven 4 dagen staan.
    De personages zijn niet perfect, zeker niet in deze rpg.
    Geen ruzie.
    Ik geef twee waarschuwingen, daarna lig je eruit.


    Naam.
    Eventueel een bijnaam.
    Leeftijd.(20-23)
    Oude of nieuwe bewoner.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Geschiedenis.
    Extra.
    Appartement.(nummer en hoe het eruitziet)


    Topics.
    Praattopics: 1
    Speeltopics: 1


    Buren.
    Tbc.


    Rollen
    Jongens
    ~Oud
    Philip
    Aiden ''Adore''Matthew Quinn~AdoreDelano~ nr 214
    Brandond ''Bam'' Jason von Monroe~AdoreDelano~nr 209

    ~Nieuw
    Benjamin “Ben” Elliott Clarke~JamesPotter~nr 2
    Tarix
    Kai David Sun~Bjergsen


    Meisjes
    Wachtlijst~
    ~Oud
    Malia Grace Forbes~Avalance~nr 210
    Wasikowska
    Ekaterina Yordanova~Polovina~nr 222

    ~Nieuw
    Lexi Katerina Dimitrov~Malec~nr 309
    Tarix


    Survival of the richest, the city's ours until the fall.
    They're Monaco and Hamptons bound, but we don't feel like outsiders at all.


    If you want to understand what's most important to a society, don't examine its art or literature, simply look at its biggest buildings.


    They say it’s happy here. Happiness is figurative. I’m happy ’cause of me, doesn’t matter where I’m living.


    [ bericht aangepast op 16 maart 2016 - 20:18 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Tarix schreef:
    Nieuw meisje?
    Tenzij de meiden al vol zijn, dan wil ik wel een nieuwe jongen ;3

    Ik heb nu inderdaad liever nog een jongen erbij, als je dat niet erg vind?


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Avalance schreef:
    (...)
    Ik heb nu inderdaad liever nog een jongen erbij, als je dat niet erg vind?


    Geef me dan maar een nieuwe jongen en als er weer plek is voor een meisje, zou ik ook graag een meisje willen ;3


    all because i liked a girl

    Staat erbij!


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Anders wil ik mijn andere nieuwe jongen ook wel weer nemen als je jongens te kort hebt? Al maak ik hem dan wel liever oud, als dat geen verschil maakt.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2016 - 9:43 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hoe heet de rijke man die er komt wonen? Ik wilde mijn jongen namelijk de zoon van hem maken, maar dan moeten ze wel dezelfde achternaam hebben


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    AdoreDelano schreef:
    Anders wil ik mijn andere nieuwe jongen ook wel weer nemen als je jongens te kort hebt? Al maak ik hem dan wel liever oud, als dat geen verschil maakt.

    Hahah, het is niet dat we er te kort hebben. Maar dat is goed hoor, als je het zelf geen probleem vind?

    [ bericht aangepast op 12 maart 2016 - 10:07 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    JamesPotter schreef:
    Hoe heet de rijke man die er komt wonen? Ik wilde mijn jongen namelijk de zoon van hem maken, maar dan moeten ze wel dezelfde achternaam hebben

    Oh, kies maar hoor!


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Avalance schreef:
    (...)
    Oh, kies maar hoor!


    Haha okay!

    En mocht iemand ook een zoon/dochter willen maken, dan is het misschien handig om sommige dingen af te spreken


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    BENJAMIN “BEN” ELLIOTT CLARKE
    Benjamin x Zoon van mijn rechterhand
    Elliott x de Here is mijn God
    Clarke x geestelijk man, leerling



    Jay Baruchel in de film Fanboys

    Leeftijd: Benjamin is jarig op 29 maart en is nu 20 jaar oud.
    Oud of nieuw: Benjamin is nieuw in het appartementencomplex
    Uiterlijk: Benjamin heeft donkerbruin haar en een bril. Vaak draagt hij blousjes, maar een t-shirt misstaat ook niet. Hij heeft een duur horloge om zijn pols en vaak gelakte schoenen aan. Zijn kast hangt vol donkere broeken en vaak zijn ze van een duur merk. Zijn pyjama bestaat uit een grijs shirt een een zwarte joggingbroek.
    Innerlijk: Benjamin kan beschreven worden als een timide en stille jongen. Hij is beleefd en gedraagt zich naar de etiketten van zijn vader. Het is een rustige jongen, die nogal overrompeld wordt door de oude bewoners van het complex. Hij weet niet goed hoe hij op al die mensen en hun gewoonten moet reageren. Het maakt hem in de war en wilt eigenlijk zo snel mogelijk weer weg uit het complex.
    Hij houdt van comicboeken, maar houdt dat geheim voor zijn vader, die daar niet al te blij mee zou zijn. Hij koopt zijn boeken stiekem en leest ze vaak in het donker met een zaklamp. Ook kijkt hij stiekem dingen zoals Pokémon, waarbij hij na afloop zijn internet geschiedenis wel drie keer verwijderd.
    Geschiedenis: Benjamin is gelovig opgegroeid en heeft thuis les gekregen. Omgang met andere mensen heeft hij daardoor weinig geleerd. Slim is hij wel. Hij is met vlag en wimpel geslaagd voor elk vak dat hij had en studeert nu voor dokter. Ook dit leert hij thuis, maar zijn vader wilt hem toch naar de universiteit sturen, waar hij eigenlijk niet zo veel zin in heeft.
    Extra: Hij is de zoon van de man die het appartementencomplex heeft overgenomen en daarom woont zijn vader dus ook gewoon in het appartement
    Appartement: Benjamin zit in appartement 2, maar omdat hij thuis les heeft, komt hij eigenlijk overal in het complex om niet gek te worden van het zitten op een plek.
    Slaapkamer
    Studeerkamer

    [ bericht aangepast op 12 maart 2016 - 12:04 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Avalance schreef:
    (...)
    Hahah, het is niet dat we er te kort hebben. Maar dat is goed hoor, als je het zelf geen probleem vind?

    Als ik het een probleem zou vinden, had ik het biet aangeboden. ;3
    Ik zal hem meteen even opnieuw posten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    Als ik het een probleem zou vinden, had ik het niet aangeboden. ;3
    Ik zal hem meteen even opnieuw posten.

    Hahah, dat is waar. Bedankt :3


    I promise you I will learn from my mistakes.












    Brandond ''Bam'' Jason von Monroe
    “Water off a ducks back!”


    – Naam:
    ~Brandon Jason von Monroe

    – Bijnaam:
    ~Brandon word al zolang hij zich kan herinneren Bam genoemd. Dit is dan ook hoe hij zich voorstelt tegenover nieuwe mensen. Hij luistert dan ook niet meer naar Brandon, omdat hij praktisch vergeten is dat, dat zijn volledige naam is.

    – Leeftijd:
    ~Tweeentwintig

    – Oude of nieuwe bewoner:
    ~Brandon is een oud bewoner. Hij is een jaar geleden naar de grote stad verhuist vanwege zijn werk.

    – Uiterlijk:
    [fc: Matthew Noszka]
    ~Brandon is een lange jongen van 1,84. Deze lengte kan hij goed hebben vanwege zijn gespierde postuur, die tot op de detail is afgetraind. Zijn huid is bleek en hier en daar is er wat inkt op zijn lichaam te vinden, maar het blijft bescheiden. Zijn ogen zijn licht bruin en zitten af en toe verschuild achter zijn bril. Vooral 's ochtends want overdag heeft hij vaak zijn lenzen in. Het is het een of het ander, want zonder hulpmiddel is de jongen zo goed als blind. Wat opvalt aan zijn gezicht is dat hij enorm symetrisch is. Alles lijkt te kloppen. Hij heeft een strakke kaaklijn en een klein kuiltje in zijn kin, dat verdwijnt als hij lacht. Ook heeft hij wat vollere lippen dan de gemiddelde man. Brandon heeft een lichte bos ongetemd haar, dat dezelfde licht bruine kleur heeft als zijn ogen en altijd perfect in model blijft zitten, wat hij er ook mee doet. Kwa kleding kan Brandon veel hebben. Zo kan hij er makkelijk mee door met enkel een joggingsbroek, maar een pak misstaat hem ook niet. Al zou hij dat toch niet zo snel aantrekken als het niet noodzakelijk is.


    – Innerlijk:
    ~Honest, open minded, beloved, silly, cheerful, easily distracted, ambitious, small heart, protective, easy going, listener, helpful,
    spontaneous, secretive, mask, broken inside, sensitive, two-sided, indefinite, instable, impulsive, rolodex of hate, cross,
    on his own, independent.


    – Geschiedenis:
    ~Brandon is opgegroeid in een rijke cultuur. Maar geld betekend niet altijd geluk. Hij is enig kind en zijn ouders waren nooit thuis. Hij leerde al vroeg om voor zichzelf te zorgen, waardoor hij erg zelfstandig is en er van overtuigd is dat hij verder niemand nodig heeft. Ook is hij gewend dat hij altijd alles krijgt wat hij wilt. Want omdat zijn ouders nooit thuis waren, dachten ze dat ze het goed konden maken door Brandon alles te geven waar hij om vroeg. En dan ga je daar natuurlijk vanzelf misbruik van maken. De stomste en onnodigste dingen kopen. Brandon ging alles doen om de aandacht van zijn ouders te krijgen, maar het is hem nooit gelukt. Zelfs niet toen hij heel de binnenkant van het huis in de voortuin had gezet om gratis weg te geven en de binnenkant van het huis geheel roze te verven. Voor zijn ouders enkel een reden om nieuw meubilair en behang uit te zoeken. Omdat Brandon thuis geen aandacht kreeg, ging hij het maar op school zoeken. En niet op de positieve manier. Hij was stront vervelend en heeft heel wat uurtjes nablijven gekend. School heeft hij dan ook nooit afgemaakt. In plaats daarvan ging hij in op een aanbod voor een fotoschoot en is hij zins dien model voor de grootste merken.

    – Extra:
    ~Brandon is nog niet helemaal uit over zijn geaardheid en daarom snoept hij gewoon nog vrolijk van beide kanten. Hij is nergens vies van op seksueel gebied als het maar niet serieus word. want zodra het serieus word is hij weg. Brandon is al vanaf zijn 17de model en heeft intussen heel de wereld wel gezien en alle mogelijke kleding wel gedragen. Al zal hij hier nooit echt over opscheppen. Voor hem is het gewoon zijn werk.
    Ondanks dat Brandon niet enorm veel met mensen heeft, heeft hij wel enorm veel met dieren. Hij is dan ook de trotse eigenaar van twee huskies. de nog erg jonge pup Alaska en de pubberende Ghost


    – Appartement:
    ~Brandon Woont in appartement 209. Hij is erg opgeruimd en heeft een lichte vorm van smetvrees waardoor het er altijd netjes zou zijn. En al geeft hij er totaal niet om, hij heeft er veelte veel geld in gestoken. Alles is heel strak en straalt alles behalve knus uit.
    Slaapkamer
    woonkamer, keuken,
    ,
    Inloopkast


    – Relaties:
    ~Iemand?

    [ bericht aangepast op 16 maart 2016 - 23:14 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Waar zou de voorkeur naar uit gaan qua rol die je nog nodig hebt? :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bjergsen schreef:
    Waar zou de voorkeur naar uit gaan qua rol die je nog nodig hebt? :]

    Oh, dat mag je zelf kiezen eigenlijk!


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Avalance schreef:
    (...)
    Oh, dat mag je zelf kiezen eigenlijk!


    Ik heb oprecht geen voorkeur, vandaar dat ik het vroeg haha! Is het begintopic al geupdate qua rollen? Dan kan ik even kieken wat er over is ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.