• Zoals jullie wel weten is de V&D failliet, vanaf vandaag zijn de winkels weer open om de laatste spullen te verkopen (met korting natuurlijk).
    Wij hebben er 1 in Zeeland en die is gelukkig in mijn stadje. Dus vanmorgen was ik daar, een paar minuten voor ie openging. Ik denk dat er echt een paar honderd mensen stonden.
    Het was maar 1 verdieping en echt pure chaos. De koffers waren echt 15 minuten in de verkoop ofzo totdat ze een telefoontje kregen dat het niet meer mocht. Ik heb uiteindeijk ook bijna anderhalf uur in de rij voor de kassa gestaan.
    Wie was er ook en wat hebben jullie gekocht? Gingen jullie hiervoor ook wel eens naar de V&D? Ik ging er wel regelmatig met mijn moeder winkelen

    Wat ik heb gekocht

    Ik wou heel graag een koffer omdat de mijne het net heeft begeven en ik ben aangenomen om in de zomer op een camping te gaan werken. Ik had geluk dat een vrouw er nog 1 uit mocht kiezen omdat ze er al had gestaan en toen vroeg zij welke ik wou en toen heeft ze die gekozen en aan mij gegeven. Echt super fijn omdat goede koffers echt duur zijn. Verder heb ik nog hele leuke leren enkel laarsjes gekocht, een colbert, een t-shirtje en nog een hele hoop schriften en mappen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vond de v&d altijd een leuke winkel, jammer dat het nu weg is. Ik ben vandaag helaas niet naar de v&d geweest :(

    Veel plezier met je nieuwe aankopen trouwens :)


    Treat people with kindness

    Best ironisch dat er nu wel ineens veel mensen naar de V&D gaan.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb een vriendin beloofd dat ik morgen ga kijken voor dvd box, maar als ik dit zo hoor, heb ik er niet zo veel zin in. n-n


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee dat vind ik al die chaos echt niet waard


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dumbledore schreef:
    Best ironisch dat er nu wel ineens veel mensen naar de V&D gaan.

    Waarom, als er uitverkoop is, is het toch logisch dat mensen erheen gaan?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Aethelstan schreef:
    Ik heb een vriendin beloofd dat ik morgen ga kijken voor dvd box, maar als ik dit zo hoor, heb ik er niet zo veel zin in. n-n

    Niet gaan. Het is net WW3 daar. Opeens is de humanity en respect echt helemaal verdwenen als er een fucking sale is. Excusez-moi for the language.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dumbledore schreef:
    Best ironisch dat er nu wel ineens veel mensen naar de V&D gaan.


    Yep. Eerst het hardst van de daken schreeuwen dat ze van z'n lang zal ze leven niet naar V&D gaan omdat het 'een veel te dure kutwinkel' is maar vervolgens wel op de eerste rij staan met opheffingsuitverkoop. Stel aasgieren.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 22:30 ]


    26 - 02 - '16

    Wat fijn van die koffer vooral! Morgen gaat de V&D in Amersfoort weer open, maar ik heb geen zin om me meteen in die chaos en tijdsverspilling te werpen. Dat doe ik al wel bij the Passion die avond, en de rest van mijn concentratie moet naar de toets Latijn en de toets biologie.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Somnus schreef:
    (...)
    Niet gaan. Het is net WW3 daar. Opeens is de humanity en respect echt helemaal verdwenen als er een fucking sale is. Excusez-moi for the language.

    Ik stel het me nu echt voor zoals in strips en dergelijke, hahaha.

    illaoi schreef:
    (...)

    Yep. Eerst het hardst van de daken schreeuwen dat ze van z'n lang zal ze leven niet naar V&D gaan omdat het 'een veel te dure kutwinkel' is maar vervolgens wel op de eerste rij staan met opheffingsuitverkoop. Stel aasgieren.

    Ik vind het niet heel gek dat mensen graag zo'n kans pakken. Dat maakt toch niet iedereen meteen een aasgier?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    illaoi schreef:
    (...)
    Yep. Eerst het hardst van de daken schreeuwen dat ze van z'n lang zal ze leven niet naar V&D gaan omdat het 'een veel te dure kutwinkel' is maar vervolgens wel op de eerste rij staan met opheffingsuitverkoop. Stel aasgieren.

    Dat was bij ons te merken. Vandaag ging ik met m'n zussen daarnaartoe, maar we konden amper normaal lopen. Daardoor hadden we al geen zin meer erin, maar om naar de uitgang te komen, moest je eerst door een lange rij mensen en ze wilden ons niet eens erdoor laten. Zo fucking rude waren ze.
    Later hoorden we dat er ook rellen zijn geweest en de politie zelfs was gekomen, dus gezellig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Somnus schreef:
    (...)
    Niet gaan. Het is net WW3 daar. Opeens is de humanity en respect echt helemaal verdwenen als er een fucking sale is. Excusez-moi for the language.

    Gather the weapons! For I must defend myself. ;-;


    "I shut my eyes in order to see.'

    Flowey schreef:
    (...)
    Ik stel het me nu echt voor zoals in strips en dergelijke, hahaha.

    Het is ook echt een oorlogszone daarzo. Je zou denken dat ze nog enig respect voor elkaar opbrachten, maar de strings lagen zelfs bij de kinderkleding. Echt alles lag overhoop. Daar wil ik nu geen eens iets kopen. Later was, zoals mijn zus Nerwen al zei, de boel ook ontruimt door de politie, vanwege de rellen die er ontstonden. Het is maar goed dat ik daar niet lang bleef. I was there for a second, and I thought: Don't wanna be here, byeeee bitchess.

    Aethelstan schreef:
    (...)
    Gather the weapons! For I must defend myself. ;-;

    Wees vooral beleefd, daar kunnen ze niet tegen. Zijn ze allergisch voor.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2016 - 0:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben ook even de winkel in geweest. Maar kleding in mijn maat was dr al niet meer en pokkejonge wat was t druk. Volgens mij heeft de V&D t nog nooit zo druk gehad ofseu. O.o


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bij ons was het gelukkig niet zo erg dat er politie ofzo moest komen. Ik vind het wel echt heel jammer dat de V&D weg gaat, ik kwam er regelmatig met mijn moeder.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben er net geweest en man man, wat een drukte! Gelukkig hadden wij niet per se iets nodig en heb ik gewoon wat boeken en een paar filmpjes afgerekend bij een rij waar maar vier mensen stonden, maar toen ik klaar was stond de rij echt tot het einde van de winkel zowat. Ook mochten er heel veel mensen nieteens meer in!
    Ik hoop dat de mensen die daar werken niet overspannen raken...


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."