• Het komt erop neer dat je de grappigste zin die je tegen iemand gezegd hebt post, en meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen haha :D


    Mijn zin was: Fleur, Ik heb zin in een donut,. Het maakt mij niet uit of je iemand moet slaan.Maar ik heb nu donut nodig :D <3


    (slaat nergens op, we waren in een droge bui xD )


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Ik stond in de rij voor het leerlingenloket, waar een tweedeklasser aankwam met zijn hele vriendengroep. Hij zei iets in de trant van:
    ''He, tweedeklassers mogen voor in de rij''. Op dat moment zat ik zelf in de tweede.
    ''Dat is dan heel jammer voor je, want ik ben óók een tweedeklasser'' was mijn ''mooie'' antwoord. Destijds heel grappig XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oh pff, lemme think about that.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    wat ik mij herinner is ik zei tegen een vriend van mij "Waarom heb je een T-shirt aan, ben je gek?"
    Mijn vrienden keken mij aan en vertelden mij kijk eens even om je heen. I did, and ev-ery-bo-dy was wearing a goddamn t-shirt that day.

    Het was leuk. :Y)

    Er is een groot verschil tussen sceptisch en septisch.


    What would Emma do?

    'Psst Bart, ik voel mezelf een burrito.'

    Op judokamp terwijl ik mezelf in een slaapzak had gewikkeld en Bart al bijna lag te slapen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hoo jong, dan moet ik mijn hele leven hier gaan vertellen! :O Haha grapje, ik zou momenteel geen idee hebben eigenlijk.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zeg alleen maar grove dingen, die kan ik niet op zo'n keurige site neerzetten.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind dat zonder gekheid een heel mooie jurk. Daarin komen je borsten echt mooi uit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Froyo schreef:
    'Psst Bart, ik voel mezelf een burrito.'

    Op judokamp terwijl ik mezelf in een slaapzak had gewikkeld en Bart al bijna lag te slapen.



    HAHAHAHAHAHAHAHA :'D You are so awesome XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ja, ik heb er een!
    Ik kon niet geloven dat er heel veel batterijen in een vissenkom paste, dus mijn moeder zegt; "Dat kan wel, het is rond en het valt compact op elkaar."
    Dus ik zeg; "Ik ben ook rond, maar ik val toch ook niet compact op elkaar?" :')

    [ bericht aangepast op 10 maart 2016 - 18:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga helemaal stuk whahaha xD


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.