• Want helaas moet steeds meer natuur op Java verdwijnen voor de toeristen. Gelukkig bestaat er nog heel veel liefde onder deze prachtige Indonesische mensen. Daarom is Trees nu Tresna, ofwel liefde.

    Waarom nou Java? Nou, mijn opa komt van dit prachtige eiland af en ik ben trots op mijn deels Indonesische afkomst. Mijn opa heeft mij bijvoorbeeld ook mijn mooie krulletjes gegeven (:
    Maar ik ga over een maand weer een boompje planten, want ik mis mijn lieve Trees nu al ^^

    Mooi! ^^

    En er zit nog bijna een boom verstopt in deze username. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I love it!


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    Mooi! ^^

    En er zit nog bijna een boom verstopt in deze username. (nerd)


    Oh my God yes, ik zie het nu pas ^^

    Square schreef:
    Mooi! ^^

    En er zit nog bijna een boom verstopt in deze username. (nerd)


    Precies mijn gedachten! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Super leuk!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ah, ik vind dit heel mooi gekozen!


    Happy Birthday my Potter!

    Dank jullie wel allemaal (: Ik moet er heel erg aan wennen maar ik ben er echt blij mee.

    Oh wow whut. Een wereld gaat voor me open. Je username betekende bomen. Ik heb echt maanden gedacht "over welke Trees heeft ze het nu?" en "wie is die Trees?". Mooi zo, Leah, mooi zo.
    Maar ik vind het wel een zeer leuke username!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gandhi schreef:
    Oh wow whut. Een wereld gaat voor me open. Je username betekende bomen. Ik heb echt maanden gedacht "over welke Trees heeft ze het nu?" en "wie is die Trees?". Mooi zo, Leah, mooi zo.
    Maar ik vind het wel een zeer leuke username!


    Hahahaha I lol'd :') Ik geloof dat meer mensen dit hadden.

    Heeee dat is toevallig! Wij hebben ook deels Indonesisch bloed in onze aderen stromen hehe. Ik geloof eigenlijk niet in toeval, maar dit is wel iets leuks om tegen te komen vind ik hehe c:

    Ooh, en leuke username natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2016 - 17:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Saya vind het een hele indah username ^^
    Tot zover mijn indonesisch dat niet heel veel verder komt dan enkele etenswaren, dankjewel/alsjeblieft-zinnen en tot tien tellen :'D
    Dankzij jou heb ik natuurlijk weer een woordje erbij kunnen voegen, want ik weet nu ook wat liefde is :Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.