• Well, I changed. Again!



    En wel naar illaoi, the kraken priestess. Eigenlijk kan je haar zien als de 'Tia Dalma' uit League of Legends, haha c;

    Dus ja. Dat dus. Voor de mensen die niet spelen, welke champion lijkt jullie fantastisch? En voor de mensen die wel spelen; welke champion spelen jullie graag? c;

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 19:57 ]


    26 - 02 - '16

    Negasonic schreef:
    (...)
    Die is inderdaad heel cool (: Soraka is best wel sterk met de 2 hit skills die ze heeft (: ik maak altijd wel veel kills met haar. Ze is echt leuk om te spelen.


    Ja, ze is ook leuker om te spelen sinds dat haar speelstijl veranderd is.


    26 - 02 - '16

    Whoa leuk :Y) Hmm ik speel een aantal champs wel graag, maar als Sona genoeg AP heeft... #FuckingBroken


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ursa schreef:
    Whoa leuk :Y) Hmm ik speel een aantal champs wel graag, maar als Sona genoeg AP heeft... #FuckingBroken


    YUSH, INDEED. Ik heb een hele aram game met haar gecarried.


    26 - 02 - '16

    illaoi schreef:
    (...)

    YUSH, INDEED. Ik heb een hele aram game met haar gecarried.

    Haha. Ik ben aan het proberen support te mainen. Ik had een game met Leona, ik speelde haar de tweede keer ofzo, 4 man ults. I luved it


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ursa schreef:
    (...)
    Haha. Ik ben aan het proberen support te mainen. Ik had een game met Leona, ik speelde haar de tweede keer ofzo, 4 man ults. I luved it


    Leona vind ik niets. Blitz daarentegen.


    26 - 02 - '16

    illaoi schreef:
    (...)

    Leona vind ik niets. Blitz daarentegen.

    Leona is gewoon de balls hebben om SERIEUS in te gaan in een fight. Blitz is OP, als je de pulls kan landen that is, net als Tresh btw.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ursa schreef:
    (...) Leona is gewoon de balls hebben om SERIEUS in te gaan in een fight. Blitz is OP, als je de pulls kan landen that is, net als Tresh btw.


    Mijn broertje speelde, pak een beet een jaar of twee terug, Thresh ad carry en ik speelde Blitzcrank support. We carried the game hahah


    26 - 02 - '16

    illaoi schreef:
    (...)

    Mijn broertje speelde, pak een beet een jaar of twee terug, Thresh ad carry en ik speelde Blitzcrank support. We carried the game hahah
    Ik zou sterven. Vorig seizoen heb ik met een vriend Teemo/Twisted Faith botlane gespeeld en gewonnen :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ursa schreef:
    (...)Ik zou sterven. Vorig seizoen heb ik met een vriend Teemo/Twisted Faith botlane gespeeld en gewonnen :'D


    Hahah c;

    Of een Sona Illaoi combi of Kayle Illaoi ONSTERFELIJKE TENTAKELS xd


    26 - 02 - '16

    Ah cool 8D

    Ik ben helemaal weg van Jhin at the moment -mijn username, wat ook wel gewoon bij mij zelf past-, die op dit moment ook broken is in het higher elo. Zijn kit, zijn uiterlijk, zijn visuals en zijn teaser was echt zo mooi.
    Kan ook niet wachten op Aurelion Sol, de hype is real.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 20:48 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Virtuoso schreef:
    Ah cool 8D

    Ik ben helemaal weg van Jhin at the moment -mijn username, wat ook wel gewoon bij mij zelf past-, die op dit moment ook broken is in het higher elo. Zijn kit, zijn uiterlijk, zijn visuals en zijn teaser was echt zo mooi.
    Kan ook niet wachten op Aurelion Sol, de hype is real.


    Jhin heb ik nog niet gespeeld c;
    Maar ik wil hem wel ooit spelen


    26 - 02 - '16

    <3



    En deze stem gewoon hnggg

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 20:52 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Virtuoso schreef:
    <3


    Ja die is zo gaaf eh <3


    26 - 02 - '16

    Virtuoso schreef:
    Ah cool 8D

    Ik ben helemaal weg van Jhin at the moment -mijn username, wat ook wel gewoon bij mij zelf past-, die op dit moment ook broken is in het higher elo. Zijn kit, zijn uiterlijk, zijn visuals en zijn teaser was echt zo mooi.
    Kan ook niet wachten op Aurelion Sol, de hype is real.

    Jhin is gewoon OP en vaak ook gewoon bullshit als je met een goede speler zit :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik weet bar weinig van League of Legends, maar op die site kwam ik wel een paar personages tegen die ik er leuk uit vond zien. Gebaseerd op vooral de afbeeldingen alleen dus! Amumu ziet er vreselijk schattig uit. Heimerdinger, Rumble, Fizz en Renekton lijken me ook echt cool. Ik heb iets met die kleine monstertjes, haha. Ook Jhin vind ik ontzettend interessant, vooral vanwege de eerste zin van zijn beschrijving. En Fiora lijkt me ook fun.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…