• ... ik zit acht jaar op Quizlet!
    Eigenlijk was mijn Q-birthday vorige week, maar het is pas vandaag met de paasactie (waardoor ik gewoonweg overal op klik), dat ik het gezien heb.^^

    Ik weet nog dat ik me heb aangemeld voor de Harry Potter quizzen. En toen kwam het allereerste Tokio Hotel verhaal, in quiz-vorm natuurlijk. TH en Jij of iets dergelijks was het denk ik. Daarna ben ik overgestapt naar zelf schrijven (wat was ik blij toen de stories erbij kwamen) en veranderde mijn interesses naar voetbal met het WK 2010. Daarna was het natuurlijk One Direction en nu ben ik eigenlijk fanfictions helemaal beu en schrijf en lees ik lekker OP.

    Dus hebben jullie ook zo'n hele fandom-evolutie gehad? (;


    Oh ja, hier is natuurlijk de TAART:


    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 13:39 ]


    The soul needs autumn.

    Ohh gefeliciteerd!!!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gefeliciteerd! *O*


    Pretty is just a pretty word.

    gefeliciteerd^^!!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Gefeliciteerd!
    Omg, die tweede taart! Ik ben eigenlijk altijd een HP fan geweest en schreef dus voornamelijk HP fanfics met af en toe OP en THG. Dat is nog steeds zo. Dus niet echt een verandering of zo. HP is gewoon life :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Gefeliciteerd! Wat een prestatie!

    Ik ben indertijd gestart vanwege de quizzen. Maar ik ben wel via iemand die TH-fan was hier gekomen. We zaten samen op de sims 2 website en zij kwam op deze site uit. Ik ben gevolgd (niet vanwege TH, al heb ik daar ook een boel quizzen van gedaan). :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd c:
    Ik zit eigenlijk niet echt in een fandom, dus een fandomevolutie kan ik al bijna niet hebben :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Acht jaar! Wauw...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Dank jullie allemaal! :'D

    Ik vind eigenlijk die onderste taart er te mooi uit zien om op te eten (;


    The soul needs autumn.

    Gefeliciteerd! Acht jaar is echt al heel erg lang. *O*

    Mijn allereerste fanfic hier ging over Twilight, maar toen kwam Harry Potter en meer Harry Potter en nóg meer Harry Potter. Mijn evolutie is niet zo heel interessant, haha. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd! Dan heb je je enkele maanden voor mij geregistreerd. Ik ben in juni acht jaar lid. ^^


    What would Emma do?

    Ik zit over en paar weken 4 jaar op Quizlet!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Gefeliciteerd! Dat is echt al een lange tijd!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Gefeliciteerd! ^^

    Ik heb niet echt een fandomevolutie meegemaakt.


    Ik wil een tuin vol egels

    PROFICIAT!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please