• Ik heb nog een vijftal namen nodig voor ik aan een nieuwe roman kan beginnen, maar ik vind er maar geen... Ik gebruik graag namen die niet al te Nederlands (denk Jan, Joop, Marie, Thomas, Jef...) of te Engels (denk Brandon, Stacy, Mike, Dan...) klinken, maar de laatste tijd kan ik er helemaal geen meer bedenken.

    Als jij bijzondere (maar niet echt rare) voornamen kent die niet meteen Engels of Nederlands klinken, laat ze dan alsjeblieft hier achter. Denk: Nora, Beau, Ezra, Noëlle, Lander, Jennely... Ik heb vooral nood aan jongensnamen, btw.

    Bedankt!


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Xavier (kan zowel fonetisch uitgesproken worden, of op z'n Frans), Tisi, Shivar, Sivan, Renzo, Sarel. Allemaal jongensnamen, behalve Tisi. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Voor jongens: Silas, Senna, Miron/Myron
    Meisjes: Elise, Michelle, Denise, Lisa, Linda, Janine, Jalisa

    Voor meisjes: Ekaterina, Krisia, Dayana, Fae


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Wiarda schreef:
    Xavier (kan zowel fonetisch uitgesproken worden, of op z'n Frans), Tisi, Shivar, Sivan, Renzo, Sarel. Allemaal jongensnamen, behalve Tisi. :Y)


    Xavier en Sivan zijn echt leuk!

    Senna, Denise en Fae vind ik ook heel mooi.


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Denk aan namen die veranderen door uitspraak Engels/Nederlands.

    Anne is een Nederlandse naam, maar kan ook goed in het Engels gebruikt worden.

    Michael, Michel, Rick.... Ik kom er nu achter dat je bijzondere wil.

    Alarik. Alarick

    Probeer anders deze site of deze.

    Brian.

    Sam.


    No growth of the heart is ever a waste

    Anna


    You are my piece of paradise.

    Bryce, Tristan, Jonah, Brent, Lennon, Fabian, Vince, Owen, Kaj, Yves.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Paul, Danny, Dylan, Daniël.
    Maar ik denk sowieso dat het meningskwestid is want ik vind Mike niet heel Engels klinken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iain ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wiarda schreef:
    Xavier (kan zowel fonetisch uitgesproken worden, of op z'n Frans), Tisi, Shivar, Sivan, Renzo, Sarel. Allemaal jongensnamen, behalve Tisi. :Y)


    Sarel is ook een meisjesnaam hoor.

    OT: Jayden, Thomas, Chris, Noah-voor meisje zonder h?-, Lucy, Lucas.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Glori(j)a, Gloriana, Silvana, Silvarah, Meliora, Isabeau, Noa(h), Kristian, Tristan. Something like that.


    Alis volat propriis.

    Raven, Noah..?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Thomas!!