• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Wiarda schreef:
    (...)
    hoi saar ik vind je een heerlijk mens en je aanwezigheid hier maakt me blij hoi


    hihihi


    i put the fun in funeral

    Shit man, iedereen gaat dood. In het najaar mijn oma's, toen het broertje van een vriend van mij, de buurvrouw en nu een oma van mensen waar ik vroeger ging.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik zou meteen ja zeggen, ware het niet dat het nog steeds zo is dat afgewezen worden met zo'n ongemakkelijke, sociale nasleep komt en die nasleep haat ik. :') Dan toch liever mijn dagen uitzitten met mijn hand casual voor mijn mond zodat ik niet per ongeluk "JE ZIEL IS ZO MOOI" door de klas roep (jezus fuck ik ben een triest geval) en hem stilletjes weer uit mijn leven laten verdwijnen. De maatschappij is niet klaar voor publieke crushes. x)


    Je hebt wederom gelijk. We worden gewoon samen oude katte-wijven. Wat zeg je daarvan?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Patholoog schreef:
    Shit man, iedereen gaat dood. In het najaar mijn oma's, toen het broertje van een vriend van mij, de buurvrouw en nu een oma van mensen waar ik vroeger ging.

    Wat naar! Heel veel sterkte.(flower)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mijn nieuwe pf is zo cute :3

    Dumbass


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb een hekel aan 2016.


    Caution first, always.

    Vane schreef:
    Dat moment dat je een berichtje naar een Bèta stuurt en weet dat de opbouw van de zin niet klopt, maar niet uit kan vogelen hoe het wel moet (net zoals deze zin). Zeer frustrerend en verzonden met een dubbel gevoel. :c

    Als het je wat beter laat voelen: de enige momenten waarop ik echt een ruk geef over taalgebruik, zijn momenten waarop ik actief aan het readen ben en momenten waarop het een cijfer op school bepaalt. In alle andere gevallen krijg je in ieder geval van mij al een dikke thumbs up als je jezelf gewoon verstaanbaar en duidelijk maakt, grammaticaal correct of niet.

    (Overigens, ik veronderstel hier een beetje dat dit gaat over je bericht aan mij, maar dat bericht was helemaal prima. Nog even extra gekeken. You're fiiiiine, relaaaaaax. ^^)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Atlantis... under the sea.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Current mode: Mika - Take it easy


    What would Emma do?

    Doe niet zo.


    <3

    Triskele schreef:
    Atlantis... under the sea.

    Where are you now
    Another dream

    Blijft een mooi nummer. Zelfs nu alle trutten uit mijn klas het kennen.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2016 - 20:06 ]

    Tresna schreef:



    Honey, you'll be fine.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Run boy run, this world is not made for you!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.