• Want op bijna vijftien en een half-jarige leeftijd heb ik nog steeds ongeveer even veel melktanden als gewone tanden en toen er eergisteren één uit viel, besloot hij nog even tandenfee te spelen en me een euro te geven. :Y) Nu ben ik dus blij haha, want ik vind het geniaal. :'D
    Wat was jullie laatste doe-maar-alsof-ik-nog-zeven-jaar-oud-ben-momentje? (krul)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nog steeds. Ik heb mijn bovenste twee ''grote mensen'' snijtanden niet, en heb dus dummies in een klein beugeltje. Zonder die ga ik heel erg slissen enzo XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wow ik dacht dat ik een late wisselaar was


    i put the fun in funeral

    Ik heb bijna al mijn kinder tanden nog en ik ben 16 :|
    Krijg blokjes en zo


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Oh wow. Dat is echt laat.
    Ik heb gisteren nog tikkertje gespeeld.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb gisteren een van mijn kinderdromen in vervulling laten gaan. Telt dat ook?

    Sinds gisteren maak ik echt deel uit van het Plopsa Team. Altijd als we uit dat park terug naar huis gingen droomde ik er van om achter die attracties te staan en nu ga ik dat effectief mogen doen!


    Queer zijn is gewoon alles

    Wow :') Hoezo hebben jullie nog allemaal melktanden? o.o

    Ik was al helemaal gewissed toen ik tien was, mits was hulp van medische ingrepen, but ssshtt.
    Ik heb zelfs mijn wijsheidstanden niet meer :') eww.

    ANYWAY, WAT ONTZETTEND SCHATTUUUUUUG! Mijn momentje is het paaseieren zoeken op Q :9~ Hehehehehe


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys