• Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!

    Het spel gaat zo: iemand neemt een voorwerp in gedachten en de rest moet aan de hand van vragen proberen te raden wat het is.
    Let op: Het mogen alleen ja/nee-vragen zijn. De persoon die uiteindelijk het voorwerp heeft weten te raden, is dan aan de beurt. Indien de persoon niet binnen de 24 uur reageert, is de eerstvolgende die 'Ik zie, ik zie wat jij niet ziet' zegt, aan de beurt.

    WINNAARS & VOORWERPEN
    Wasikowska - paashaas
    Gandhi - Jane Eyre
    Wolstenholme - Forest Gump

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 23:27 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Amica schreef:
    Is het een mannelijk hoofdpersonage?


    Jap! En neen, het is dus niet the Sound of Music. (: Wel een goede gok, though, maar het genre ligt er pittig ver van, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Casanova? Shakespeare in Love?


    Deep inside, I've never felt alive

    Wolstenholme schreef:
    Casanova? Shakespeare in Love?


    Neen! Het is nog vroeger gemaakt dan die twee films (niet veel, maar toch). En ook: dat soort romantiek is het echt niet. Het is geen zonsondergang-kus-ikhouvanjevooreeuwigenaltijd-romantiek. Het is ... vrij speciale romantiek, haha. En dat is ook niet het enige thema!

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 21:55 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gandhi schreef:
    (...)

    Jap! En neen, het is dus niet the Sound of Music. (: Wel een goede gok, though, maar het genre ligt er pittig ver van, haha.


    Ik weet de naam van de film niet maar het ging over een Italiaanse man die met z'n zoon in een kamp werd geschopt (wo twee) en toen ging z'n vrouw hem achterna?


    You are my piece of paradise.

    Chocoladekoekje schreef:
    (...)

    Ik weet de naam van de film niet maar het ging over een Italiaanse man die met z'n zoon in een kamp werd geschopt (wo twee) en toen ging z'n vrouw hem achterna?


    Neen. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gaat het over een historische gebeurtenis?


    You are my piece of paradise.

    Neen. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Is het een Hollywood film?


    Deep inside, I've never felt alive

    Kan de gebeurtenis ook in het echt gebeuren?


    <3

    Wolstenholme schreef:
    Is het een Hollywood film?


    Oh, shit, daar weet ik nu écht geen antwoord op en ik vind het ook niet direct. Sorry!
    @Amica: Ja! Maar het is niet iets dagelijks.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    The Postman?


    Deep inside, I've never felt alive

    Wolstenholme schreef:
    The Postman?


    Neen. :c


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    En ik hoop nu echt dat ik geen fouten heb gemaakt in jullie vragen, maar ik denk echt van niet, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Forrest Gump?


    Deep inside, I've never felt alive

    Leeft de acteur van het hoofdpersonage nog?


    <3