• Aangezien ik vandaag toch al zo bezig ermee was door deze quiz, dit lijstje en deze poll aan te maken, besloot ik er ook maar eens een topic over te maken. Niet te vergeten, al enige tijd is mijn username de naam van een zeker personage uit het spel.
    Juist ja, Undertale dus. Ik ben al lange tijd groot fan van deze game, die je op je computer kan downloaden. Op Steam kost het slechts tien euro, maar ook als je geen zin hebt om het te kopen en zelf te spelen, zijn er opties. Er zijn immers nogal wat YouTubers die het spelen of hebben gespeeld, waaronder Dan en Phil! Daarvoor kan je hier klikken.

    Dus, zijn er meer mensen hier die het spelen of hebben gespeeld? Wie zijn jullie favoriete personages? Welke runs doen jullie of hebben jullie gedaan? Wat vinden jullie de leukste stukken van de game? Vertel!

    Overigens niet vergeten dat spoilers onder de spoilerknop moeten.

    Undertale?

    28.6% (6 stemmen)
     
    GROOT FANAAT HIER

    9.5% (2 stemmen)
     
    Ik speel het of heb het gespeeld.

    42.9% (9 stemmen)
     
    Ik kijk alleen naar andere mensen die het spelen, en speel het zelf niet.

    4.8% (1 stem)
     
    Ik heb er misschien eerder van gehoord, maar ben in ieder geval nieuwsgierig nu.

    14.3% (3 stemmen)
     
    Neh.

    0.0% (0 stemmen)
     
    *vul in: een ander antwoord*


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik heb het wel eens bij een vriendin gespeeld en hoewel ik de tutorial-fase echt doodsaai vond, werd het later wel leuk. Ik overweeg het te kopen, maar ik vind 10 euro nog altijd veel geld.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik vond het echt super leuk om te kijken. Ik heb de video's van Pewdiepie gevolgd.


    i put the fun in funeral

    Flowey is creepy asf.


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb het gratis kunnen krijgen (':


    Mhm?

    Asriel schreef:
    Ik heb het gratis kunnen krijgen (':

    Legaal of illegaal? Hahah.

    Spoiler:
    Wow, je username, we zijn praktisch hetzelfde personage.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Flowey schreef:
    (...)
    Legaal of illegaal? Hahah.

    Spoiler:
    Wow, je username, we zijn praktisch hetzelfde personage.


    Heel eerlijk gezegd, heb ik geen idee, maar mij hoor je niet klagen ^^
    Also, Ik heb de Neutral en de Pacific Route gedaan en nu zit ik aan Sans bij de Genocide, maar ik heb de moed nog niet gehad om er aan te beginnen want Undyne the Undying was al verschrikkelijk frustrerend (':

    We are, maar ik ben de minder haatopwekkende kant ^^


    Mhm?

    Asriel schreef:
    (...)

    Heel eerlijk gezegd, heb ik geen idee, maar mij hoor je niet klagen ^^
    Also, Ik heb de Neutral en de Pacific Route gedaan en nu zit ik aan Sans bij de Genocide, maar ik heb de moed nog niet gehad om er aan te beginnen want Undyne the Undying was al verschrikkelijk frustrerend (':

    We are, maar ik ben de minder haatopwekkende kant ^^

    Nice! Ik heb op mijn computer een pacifist run gedaan, en vervolgens heb ik het ook op mijn laptop geïnstalleerd. Daar probeerde ik een genocide, maar precies op het eind heb ik dat verpest door niet iedereen te vermoorden voor ik bij Mettaton aankwam. Toen had ik dus een fucked up neutral, dat was verschrikkelijk. Vervolgens heb ik nog een keer een neutral gedaan door alleen mettaton te vermoorden op het eind, en dat werd ook vreselijk zielig. Nu heb ik maar weer een pacifist gedaan, en ik bereid me voor op de genocide, met als belangrijkste reden dat ik echt heel graag tegen Sans wil vechten.

    True, ahaha. Ik ben een stuk vreselijker.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Flowey schreef:
    (...)
    Nice! Ik heb op mijn computer een pacifist run gedaan, en vervolgens heb ik het ook op mijn laptop geïnstalleerd. Daar probeerde ik een genocide, maar precies op het eind heb ik dat verpest door niet iedereen te vermoorden voor ik bij Mettaton aankwam. Toen had ik dus een fucked up neutral, dat was verschrikkelijk. Vervolgens heb ik nog een keer een neutral gedaan door alleen mettaton te vermoorden op het eind, en dat werd ook vreselijk zielig. Nu heb ik maar weer een pacifist gedaan, en ik bereid me voor op de genocide, met als belangrijkste reden dat ik echt heel graag tegen Sans wil vechten.

    True, ahaha. Ik ben een stuk vreselijker.


    Oh ja, ik was op dat moment ook echt aan het flippen omdat ik een kwartier heb rondgelopen zonder dat er een nieuw monster kwam en ik wat aan 5 left. Ik dacht echt: nee, niet net nadat ik EINDELIJK voorbij Undyne ben geraakt... en toen kwam er weer eentje en was ik blij ^^
    De Genocide is echt FEEEELS tot en met. Ik ben echt rekening aan het houden met het feit dat ik het spel gewoon opnieuw installeer en nog eens Neutral doe om daarna volledig te eindigen met de Pacifist, hoewel er ook iets speciaal is als je een pacifist na een genocide doet... maar ik weet niet of ik het spel echt zó vaak wil spelen...

    Jup, vooral als je de eerste keer speelt. I TRUSTED YOU!!
    De tweede keer is wel grappig als je weet dat je het moet ontwijken (':


    Mhm?

    Ik ben er aan begonnen maar heb er al een tijdje niet meer op gespeeld omdat ik vast zat. Ik speel het wel door Asriel ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik denk dat mijn username al genoeg zegt heh oeps

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 22:04 ]


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."

    Ik moet het nog steeds spelen..


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb tot nu toe alleen naar Dan en Phil gekeken terwijl zij het speelden, maar ik heb laatst Steam geïnstalleerd en werd toen toch wel behoorlijk in verleiding gebracht om het te kopen. (krul) Ik zie nog wel. Het lijkt me een geweldig spel, maar ik heb op dit moment sowieso geen tijd om het te spelen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zo veel mensen hebben het er over! Ik ben echt enorm benieuwd ernaar, haha. ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik had het gedownload, maar vind er eigenlijk helemaal niets aan. Begrijp ook eerlijk gezegd niet waarom het zo gehyped wordt, maar dat zal vast aan mij liggen. (cat)

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 23:56 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    dAN AND PHIL ARE MY BAES!


    in love with the fictional characters, I'm sorry