• Ja weet ik veel bij welke categorie dit topic hoort,maar dit vond ik het beste passen x]

    nou even een vraagje dus;
    als een film voor 16 jaar en ouder is,mag je er dan ook gewoon naar binnen zonder ID kaart?want mijn vriendin en ik willen persé naar een horror film,alleen het probleem is; die zijn alleen van 16 jaar en ouder >.<


    Lalalalalalalala.

    Ligt eraan hoe streng ze controleren, ik weet niet hoe oud jij en je vriendin eruitzien want als ze niet geloven dat jij 16 bent dan zullen ze misschien controleren en word je betrapt.
    Dus eigenlijk mag het niet, maar je kunt het proberen xD


    Why don't you break my heart

    Ik denk wel dat het mag misschien zeggen ze het gewoon als iemand onder de 16 erg gevoelig is voor horror films dat ze je gewoon waarschuwen?


    I found myself in Wonderland.

    dat is een wijzer. ja kan er gewoon naar toe ze waarschuwen alleen. =D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    je kan gewoon.. het is een leeftijdsadvies, geen verplichting. ^-^
    wanneer gaan wij naar de bios?? 8D

    Je komt er echt niet in ><
    Ik wou er ook een x in en toen vroegen ze mijn leeftijd en die van mij vriendin en ja dat mocht dus niet. En ik heb zelfs mijn vader een x gebruikt om een x te kijken of ik er dan wel in mag,maar helaas >< Stomme mensjes!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    je kan gewoon.. het is een leeftijdsadvies, geen verplichting. ^-^
    wanneer gaan wij naar de bios?? 8D


    volgende week^^


    Lalalalalalalala.

    ja Ik wou graag gaan kyke naar THE EYE x3

    Maar je raakt er gwn niet in >.<


    A. ikmisje.

    Als je op een meisje van 16 lijkt dan mag je gwn naar binnen

    Want ik zelf ben 12 en ik ging met me broer naar een film van 16 jaar en ouder en ik mocht gwn naar binnen omdat ze dachte dat ik 16 wasxD

    Ligt eraan ook welke bios xd.
    In Reuver mag je er helemaal niet in als het 16+ is. Ook met ouders ofzo mag het niet -.-.


    I live for the applause, you will die for it.

    in enschede kan da so xP dus tja het kan wel i think


    We can only learn to love by loving.

    Bij ons mag je dan gewoon naar binnen >.<


    T O K I O H O T E L < 3

    Bij ons rekenen ze niet streng. Ik kan bijboorbeeld liegen dat ik pas elf ben en dan mag ik met korting naar binnen x'D

    Koop kaartjes voor een andere film en ga dan in die zaal zitten ^^ Als dat kan bij jou tenminste xD
    bij mij wel namelijk,,daar checken ze alleen als je boven bent ,In de zalen zelf checken ze niet meer X'D


    Crack a bottle

    in enschede kan da so xP dus tja het kan wel i think

    jaa, but enschede ruuled gewoon ^^


    Crack a bottle