• Dit kwam ik net tegen:



    Ikzelf vind het heel mooi dat haar ouders zo achter haar staan en haar willen steunen. Al zou het een fase zijn, dan kunnen ze straks toch nog alles omgooien en het kind is er nu blij mee.
    Wat vinden jullie?


    From these ashes, I will rise

    Ik vind het bijzonder mooi hoe die ouders ermee omgaan. They deserve a fucking medal. :')


    Take me to wonderland

    Wauw, heftig hoor! I cried (':
    Die ouders zijn inderdaad echt helden dat ze er zo mooi mee om zijn gegaan, echt mooi om te zien hoe gelukkig hij nu is.
    Ik hoop heel erg dat het later geen complicaties opbrengt, als in puberteit e.d. Het is namelijk, zoals ze al zeiden, wel zo dat acceptatie soms ver te zoeken is.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Dysphoria schreef:
    Ik vind het bijzonder mooi hoe die ouders ermee omgaan. They deserve a fucking medal. :')


    wat was dit ookalweer

    Dysphoria schreef:
    Ik vind het bijzonder mooi hoe die ouders ermee omgaan. They deserve a fucking medal. :')


    26 - 02 - '16

    Hartverwarmend dit.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vind het tbh alleen maar normaal dat je als ouder zijnde zoiets voor je kind doet, helaas doet niet iedereen dat. Mensen begrijpen vaak niet dat als je kinderen neemt je jezelf helemaal weg hoort te kunnen cijferen en dat je elven in het gelukkig maken van je kind gaat staan :a Ah well, hij ziet er ook echt uit als een jongetje (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    may I have a minute to cry?

    ik vind het fantastisch hoe zijn ouders het opvatten en achter hem staan. Toen ik er voor uit kwam dat ik bi-seksueel was, werd ik niet geaccepteerd door mijn moeder en stiefvader en hoe moeilijk dat kan zijn. Ik ben blij dat er wel nog ouders zijn die accepteren hoe hun kinderen zijn. Deze ouders verdienen een medaille!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    zo lief


    Peertjes zijn cool :3

    Wauw


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Voordat ik het filmpje zag, dacht ik dat dit weer zo'n aandachtstrekkend filmpje was. Uiterst zielig en voor dikke onzin.
    Nadat ik het filmpje heb gezien, heb ik meer zoiets van ; chapeau van die ouders dat ze die stap gezet hebben, en ze verdienen inderdaad best wel een medaille.

    Stiekem zijn we allemaal vooroordelende hypocrieten. Ik toch, alleszins.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    BastiIIe schreef:
    Ik vind het tbh alleen maar normaal dat je als ouder zijnde zoiets voor je kind doet, helaas doet niet iedereen dat. Mensen begrijpen vaak niet dat als je kinderen neemt je jezelf helemaal weg hoort te kunnen cijferen en dat je elven in het gelukkig maken van je kind gaat staan :a Ah well, hij ziet er ook echt uit als een jongetje (:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik vind het heel mooi, ook goed van de ouders en ik ben heel blij voor Ryland.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het een knap jongetje hoor.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Ik vind het een knap jongetje hoor.


    En heb vreselijk veel respect voor die ouders, ze zijn er erg goed mee om gegaan en zijn ze er al heel snel achtergekomen en hebben inderdaad geluisterd naar hem wat het volgens mij veel makkelijker maakt voor hem om als jongen op te groeien.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Dit is echt heel mooi.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .