• We are the same, yet different
    What do you do if your life is a big lie?


    Fourfiveseconds ©

    #sciencefiction




    Verhaal


    Tien verschillende mensen van over de hele wereld tussen de zestien en dertig zijn onderdeel van een gestoord kloonproject.
    Dit wil dus zeggen dat er van ieder ''origineel'' minstens drie andere klonen rondlopen. Zij hebben hier geen idee van.
    Sommigen hebben al een heel leven opgebouwd en zijn getrouwd. Sommigen hebben zelfs kinderen of zijn van plan een gezin te stichten.
    Zij weten echter niet dat degene die dit project is begonnen, ze in de gaten houd. Niet iedereen in het leven van de klonen en originelen is wie hij/zij zegt te zijn. De ouders, de echtgenoot, familie en vrienden zouden zomaar onderdeel kunnen zijn van het kloonproject, en hen in de gaten kunnen houden.
    Zij worden monitoren genoemd. Plotseling is niemand meer te vertrouwen. Het is een kwestie van tijd tot zowel de klonen als de ''originele'' personen erachter komen wat er aan de hand is. Ze hoeven elkaar alleen nog maar tegen te komen.





    Regels


    - Er zijn tien verschillende rollen beschikbaar. Vijf mannen/jongens, vijf vrouwen/meisjes van over de hele wereld. Van iedere rol mogen maximaal drie klonen worden aangemaakt. Dit mag jij zelf doen, of dit mag iemand anders doen (wel even met elkaar overleggen!!) In totaal zouden er dus veertig rollen beschikbaar zijn. Tien personen, drie klonen per persoon.
    - Het mag ook andersom. Dat je bijvoorbeeld een kloon maakt, waarvan het origineel nog moet ontstaan. Dan mag je dit later in het verhaal zelf aan maken, of iemand anders kan dit voor jou doen in overleg.
    - Voor monitoren heb ik oneindig veel rollen beschikbaar. Dit is een soort ''bijrol'' die je zelf zo belangrijk kunt maken als je wilt. Hoofdzaak is natuurlijk dat de monitor alles in de gaten houd wat de kloon of het origineel doen en dit zo goed mogelijk verborgen houd. Zet in je invullijst neer welke relatie je hebt met de kloon of het origineel.
    - Je mag een rol reserveren. Je reservering blijft dan maximaal drie dagen staan.
    - Wees serieus over je deelname in deze RPG, en doe actief mee. Als je onverhoopt wilt stoppen, werk je personage dan rustig uit het verhaal.
    - Minimaal 200 woorden per post. Moet te doen zijn toch?
    - Alleen ik maak de topics over deze RPG aan.
    - 16+ is toegestaan (seks, geweld etc) maar vermeld dit dan wel bovenaan de post.
    - Bestuur uitsluitend je eigen personages, tenzij anders afgesproken.
    - Vermoord elkaars personages niet tenzij afgesproken.
    - Perfecte personages bestaan niet





    Personages


    Originelen
    Jongens/Mannen:
    -
    -
    -

    Meisjes/Vrouwen:
    - Alice Felicia Bloom / 23 jaar / FourFiveSeconds
    -
    -

    Klonen
    -
    -
    -
    ...

    Monitoren
    -
    -
    -
    ...





    Meedoen? Vul in!


    Rol: Origineel/Kloon/Monitor
    Naam:
    Leeftijd (Minimaal 16 jaar):
    Woonplaats:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Bijzonderheden:

    [ bericht aangepast op 24 maart 2016 - 14:29 ]

    Ik zal met mijn goede gedrag maar eerst beginnen :')

    Rol: Origineel
    Naam: Alice Felicia Bloom
    Leeftijd (Minimaal 16 jaar): 23
    Woonplaats: New York
    Uiterlijk: Alice heeft golvend donkerblond haar, en olijfkleurige ogen. Ze is 1.80 lang en heeft een slank postuur. Ze draagt het liefst korte broekjes met een loshangend topje eroverheen. Haar make-up looks ogen vaak neutraal maar met een avondje uit maakt ze zich graag uitgesproken op. Ze oogt speels en jong. Soms een tikkeltje arrogant.



    Innerlijk: Alice is een jonge meid die drie jaar geleden heel anders was dan nu. Ze hield van uitgaan, alcohol drinken en lang leve de lol. Ze heeft haar losbandige leventje verruild voor een serieuzer leven met haar verloofde Seth. Ze houdt er nog steeds van om met vriendinnen af te spreken en wat leuks te doen. Haar studie sluit aan bij haar serieuzere leven, aangezien ze in opleiding is tot Psychologe. Hierdoor heeft ze meer zelfvertrouwen gekregen. Wat ze wel aan haar losbandige tijd heeft overgehouden, is haar eigenwijsheid en nieuwsgierigheid.
    Bijzonderheden: Alice is 4 maanden zwanger.

    Als niemand het wat vind. even zeggen, anders is het zonde... Haha

    Ik vind het wel een gaaf idee, maar het lijkt me eerlijk gezegd meer iets voor een verhaal dan voor en RPG.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    @Millard

    Ja, daar heb je enigsinds gelijk in. Maar het kan ook wel interessant uitpakken als RPG ;p

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 21:52 ]

    Sluit dit topic maar, ivm gebrek aan belangstelling! (:

    > Slotje op aanvraag


    Happy Birthday my Potter!