• Ik wilde al een hele tijd mijn username veranderen. Ik vond (en vind nog steeds) Hamily erg leuk en ik was er dan ook erg aan gehecht. Toch vond ik het tijd voor iets anders.
    Aangezien ik een enorme fan ben van Supernatural, besloot ik mijn nieuwe naam af te stemmen op deze serie. Het duurde even voor ik bedacht had welke naam ik dan precies wilde. Uiteindelijk besloot ik de naam Jarpad te proberen: een afkorting van Jared Padalecki (een van de acteurs).
    Ik was best wel een beetje verrast dat hij nog beschikbaar was, al was dat natuurlijk positief nieuws voor mij :Y)


    Om nog iets nuttigs met dit topic te doen: Kennen jullie Supernatural? En zo ja: Wie is jullie favoriete personage? *O*


    I don't understand that reference. - Castiel

    Wat een leuke nieuwe username. Ik vind hem ook wel creatief. Supernaturel ken ik van naam en van de dingen die ik langs zie komen op instagram erover.

    Hij staat zeker op mijn moet-ik-nog-kijken lijst, maar ergens ben ik bang dat ik s'avonds in het donker nog sneller de trap op ren.


    Physics is awesome

    Ik vind dat ik hier nog wel even op mag reageren, ookal heb ik al verteld dat ik de naam leuk vind.... :3

    Mijn favorite karakter is Gabriel, denk ik, Al hou ik ook bijzonder veel van Chuck.


    wat was dit ookalweer