• Alleen zit ik toch echt in het tweede jaar van mijn bachelor :W

    Ik zal mijzelf even nader verklaren. Ik kreeg vandaag feedback op een onderzoeksopzet en toen dacht mijn docent, hoogleraar, dat ik al in mijn premaster zat. Hij begon over masterscripties etc, terwijl ik nog niet eens aan mijn bachelorscriptie toe ben. Hij was fan en dacht dat ik mijn stuk wel zou publiceren oid.
    Het was overigens een stuk over Pottermore en het gamificeren van een boeknarratief wat aansluit op een eerder onderzoek van mij over het omzetten van narratief naar daadwerkelijke game (een gegamificeerd mediaobject is geen game).
    Maar ja ik was dus even heel verbaasd en trots, toen ik opeens overladen werd met complimenten van een hoogleraar uit de game studies, want ik wil toch ook wel heel graag die master gaan volgen denk ik c:

    Hoe was jullie school/studie dag?

    [ bericht aangepast op 24 maart 2016 - 15:24 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Okay ik zit hier achter mijn laptop en denk what dafuq hebben ze het over. Niet echt m'n ding denk ik :') Laat mij maar snijden in dode beesten :'D

    Doet me trouwens denken aan een boek wat ik nu aan het lezen ben. Sterf voor mij van Karen Rose. Gaat over een gameontwerper die echte mensen martelt en vermoordt, en dit alles filmt hij zodat hij de moorden als stills (?) in cut scenes kan maken. Supergoor en luguber, maar het is geweldig :'D

    Hoe mijn dag was? Well, ik heb twee uur geleerd, en dat klinkt waardeloos, maar ik heb veel meer gedaan in die twee uur, dan dat ik normaal doe op een hele dag. Je snapt dat ik daarna écht gaar was en geen zin meer had, maar ik was wel even trots op mezelf :'D


    Slightly drunk.