• Hi, ik ben eigenlijk op zoek naar paar bijfiguren voor mijn nieuw verhaal.

    Het verhaal gaat over paar jongeren die opvallen in de maatschappij, omdat ze een stoornis hebben. Malissa is er één van. Ze heeft al van klein af aan één ontwikkelingsstoornis. Ze voelt zich minder waardig , omdat ze door de maatschappij aan de kant wordt gezet. Ze moet aan bepalen regels houden, en er wordt veel van haar verwacht, maar ze heeft iedere keer het gevoel dat ze niet gewaardeerd wordt hoe ze is. Omdat ze ook nare dingen vroegen had meegemaakt, en zich toch als nutteloss gezien, probeert ze zichzelf te veroveren van de leven dat mislukte. Ze wordt dan snel naar één instelling geplaatst met andere jongeren met stoornissen. Daar ontmoet ze Kevin en één Psycholoog, en ze laten haar zien en voelen dat ze wel de moeite waard is en bijzonder is de manier hoe ze is.

    Invullijstje
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd: (14-21)
    uiterlijk:
    Psychische stoornis:
    Persongelijkheid:
    Geschiedenis:

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 11:32 ]

    Naam: Xavier
    Achternaam: Gonzales
    Leeftijd: (14-21) 19
    uiterlijk:


    Psychische stoornis: OCD & Autisme
    Persongelijkheid: Xavier is een rustige jongen in het algemeen maar bij vrienden en familie kan Xavier erg uitbundig en extravagant zijn. Hij is homo en laat dit ook zien. Hij wilt dat alles op orde is en op zijn werk als receptionist is hij ook keurig en ordelijk. Hij wilt alles recht en netjes hebben maar is bang voor de reactie van andere mensen, hij kan namelijk niet tegen mensen die een klacht hebben want hij durft niks weg te geven als compensatie. Daar in tegen heeft Xavier wel het lef om boze en dronken gasten de deur te wijzen
    Geschiedenis: Xavier is vroeger erg gepest en dat heeft hem gemaakt zoals hij nu is, hij durft meer maar is nog wel bang om weer gepest te worden. Xavier heeft 5 broers en zussen waarvan zijn jongste zusje van 12 het down syndroom heeft waardoor Xavier weinig aandacht heeft gekregen als kind en tijdens zijn opgroei naar volwassen.


    Mijn geheim is geheim

    is het goed als ik er 2 doe?
    Naam: Ella
    Achternaam: Calvin
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:( Sascha Pieterse)


    Stoornis: ADD en EDNOS
    Persoonlijkheid: Ella is heel lief maar heel onzeker , haar hele leven werd ze gezien als de mindere versie van haar beste vriendin , die lang en knap en dun was, zo is ze aan haar stoornis gekomen

    Naam: Myra
    Achternaam: Chase
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk: (shay mitchell)


    Stoornis: ADHD en paranoia
    Persoonlijkheid: Myra is een gezellig meisje die graar danst en veel vrienden heeft, ze praat makkelijk met vreemden en is heel populair ze is zeker niet verlegen maar vertrouwd niemand

    (Hun samen)


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk