• (Ik wist niet zeker of dit topic hier, of bij boeken hoorde, dus als hij niet goed staat alvast sorry!)

    Dat ik heel veel boekenseries niet compleet heb. Ik Heb al mijn boeken altijd gewoon in een kastje bewaard. Een tijd terug had ik ze gesorteerd tegen de muur gezet en vandaag heb ik het gereorganiseerd. Nu kwam ik erachter dat ik van heel veel leuke boekenseries vergeten ben het vervolg te kopen. Dus nu ga ik binnenkort maar eens naar een boekhandel en die plunderen. ^^ Hebben jullie dat ook wel eens? Dat jullie vervolgen vergeten te kopen/lezen? Ik heb helaas nog geen boekenkast, dus ik heb het zo opgelost.
    Nu heb ik ook niet echt ruimte in mijn kamer voor nog een kast, dus als ik uit huis ga, koop ik pas een boekenkast. ^^ (Ik kijk er al naar uit. lol)
    Aanschouw mijn (nog) kleine collectie:


    Klik hier voor een grotere versie.
    Welke boeken(series) raden jullie mij nog aan? Ik houd van sci-fi, Fantasy en thrillers/misdaad. Een romantisch boek mag ook wel, maar dan moet het echt goed zijn. ^^ (En geen Fifty shades of Grey, daar ben ik halverwege bij het derde boek afgehaakt. Thank god heb ik die serie eerst bij de bibliotheek geleend)
    (En Luotisade staat al op mijn wishlist!) (plus Harry potter reeks ook)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 19:54 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    The Cage van Megan Shepherd misschien? Ik vond het eerste boek geweldig en ga binnenkort beginnen aan deel 2. Deel 3 (de laatste) is nog niet uit.

    Kupo schreef:
    The Cage van Megan Shepherd misschien? Ik vond het eerste boek geweldig en ga binnenkort beginnen aan deel 2. Deel 3 (de laatste) is nog niet uit.


    Oeh, klinkt wel goed. Ik zet het op mijn lijstje. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oeh, de Edelstenentrilogie!

    Mijn aanraders (titels in het Engels, maar ze zijn er ook in het Nederlands):
    I am Number Four-serie
    Virals-serie
    Throne of Glass-serie (vervolgen wel ietwat teleurstellend
    The Mortal Instruments
    Percy Jackson

    En nu maar hopen dat je de boeken nog niet kent :')


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    Oeh, de Edelstenentrilogie!

    Mijn aanraders (titels in het Engels, maar ze zijn er ook in het Nederlands):
    I am Number Four-serie
    Virals-serie
    Throne of Glass-serie (vervolgen wel ietwat teleurstellend
    The Mortal Instruments
    Percy Jackson

    En nu maar hopen dat je de boeken nog niet kent :')


    I am number four staat ertussen. xd.
    Virals ken ik niet. Die ga ik zo opzoeken! Throne of Glass heb ik het eerste deel een keer geleend, maar vond daar niets aan, zelfde geld met The mortal instruments. Percy Jackson ga ik wel even toevoegen! Dank je^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    De Groene Bloem triologie van Floortje Zwigtman. Blijven echt favoriet!

    Edit: ook de Stephen King boeken <3

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 20:05 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik kan op mobiel niet zo goed zien welke series je hebt, maar:

    Divergent
    Firebird serie (bijna deel 3!!!)
    De stravaganza serie
    Me Before You + After You
    The Rosie Project + The Rosie Effect

    Lees je in het Engels? Zo ja, dan heb ik nog wel een lijstje met leuke fantasy's!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Gone van eh... *loopt naar boeken toe* Michael Grant! Dat vond ik een leuke serie. Ik heb hem nog niet uit gelezen, maar ik vond tot nu toe het eerste boek het leukst.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Gone van eh... *loopt naar boeken toe* Michael Grant! Dat vond ik een leuke serie. Ik heb hem nog niet uit gelezen, maar ik vond tot nu toe het eerste boek het leukst.

    Deze serie vond ik inderdaad ook leuk, maar vanaf het derde boek vond ik het wat langdradig worden en ik ben afgehaakt halverwege het vierde boek...


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik irriteer me er mateloos aan als ik in mijn boekenkast "onafgemaakte" series zie staan. Nu koop ik dus vaak hele series in één keer zodat ik niet van heel veel boekenseries maar 1 of 2 boeken heb staan (wat best riskant is, want voor hetzelfde geld vind ik het helemaal niets) :W

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 20:11 ]


    She wanted a storm to match her rage.

    Virtues schreef:
    (...)
    Deze serie vond ik inderdaad ook leuk, maar vanaf het derde boek vond ik het wat langdradig worden en ik ben afgehaakt halverwege het vierde boek...


    Ik had echt precies hetzelfde haha!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Lees je in het Engels? Zo ja, dan heb ik nog wel een lijstje met leuke fantasy's!


    Ik lees zowel Engels als nederlands, ja!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Closeph schreef:
    Ik irriteer me er mateloos aan als ik in mijn boekenkast "onafgemaakte" series zie staan. Nu koop ik dus vaak hele series in één keer zodat ik niet van heel veel boekenseries maar 1 of 2 boeken heb staan (wat best riskant is, want voor hetzelfde geld vind ik het helemaal niets) :W


    Ja hè? Daarom wil ik ze nu ook één voor één compleet maken. Allemaal tegelijk kopen lijkt me niet zo verstandig. haha.


    JamesPotter schreef op 18 sep 2016 - 20:08:
    Gone van eh... *loopt naar boeken toe* Michael Grant! Dat vond ik een leuke serie. Ik heb hem nog niet uit gelezen, maar ik vond tot nu toe het eerste boek het leukst.


    Gone staat inderdaad ook al op mijn lijstje!

    Bloodborne schreef op 18 sep 2016 - 20:04:
    De Groene Bloem triologie van Floortje Zwigtman. Blijven echt favoriet!

    Edit: ook de Stephen King boeken <3


    De groene bloem trilogie lijkt me niets voor mij. Van Stephen King wil ik inderdaad ook een aantal boeken!

    Skrivbar schreef op 18 sep 2016 - 20:05:
    Ik kan op mobiel niet zo goed zien welke series je hebt, maar:

    Divergent
    Firebird serie (bijna deel 3!!!)
    De stravaganza serie
    Me Before You + After You
    The Rosie Project + The Rosie Effect


    Divergent heb ik al! De rest ga ik eens opzoeken. c:

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 20:22 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    De meest gave serie die ik ooit heb gelezen is Tunnels. Fantasy, maar echt heel anders dan wat ik ooit heb gelezen. Het zit vol met onverwachte plotwendingen en leest heerlijk weg.


    Every villain is a hero in his own mind.

    De Air Awakens serie! Maar dat zijn wel allemaal ebooken. Er zouden ook printversies moeten zijn, maar geen idee waar die te koop zijn (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis