• PLEASE OOK FF ANTWOORDEN! (K)



    Hee =)

    Ik heb een probleempje,Ik ben bang dat me vriendje niks meer voor me voelt,Weet je waarom niet?

    De laatste tijd doet ie zoooo Kut tegen me,Hij doet Boos tegen me,En doet af en toe net alsof ie me wil slaan, En als we samen zijn,Gaat hij Hyper doen ensoow,Terwijl ik gewoon dan ff lekker gezellig met elkaar wil knuffelen, Maar dan bedenkt hij steeds smoesjes om eronder uit te komen,En eerder hadden we vet veel tijd voor elkaar,Maar nu heeft ie alleen nog maar tijd voor zijn kameraden,Na school is hij gelijk weg met vrienden,Niet dat ik daar problemen mee heb, Maar dan zegt ie tegen mij , het gaat echt niet goed tussen onze relatie,We hebben te weinig tijd voorelkaar, Terwijl ik gewoon Dag en nacht voor hem klaar sta,en Bij hem wil zijn!

    En vandaag hadden we snuffel stage,En waren we allemaal op zelfde tijd Vrij, Is hij Gewoon Weg gegaan zonder wat te zeggen,Of te wachten, en hij negeert me af en toe ook,

    Is dit niet genoeg bewijs dat ie niet meer van houd?
    Wat denken jullie?
    please help me,, :$

    ik denk dat hij misschien een beetje meer vrijheid wilt?
    of hij heeft een beetje bindingsangst??

    ik hoop dat dit jullie wat helpt;)

    als je het zeker wilt weten kun je misschien met hem gaan praten?

    Succes!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik denk dat hij misschien een beetje meer vrijheid wilt?
    of hij heeft een beetje bindingsangst??

    ik hoop dat dit jullie wat helpt;)

    als je het zeker wilt weten kun je misschien met hem gaan praten?

    Succes!;)

    xX


    Maar vrijheid heeft ie echt, Ik zit bijna never aan hem, Ik laat hem echt altijd zijn ding doen.

    en in het begin heeft ie me vertelt, Dat ie een hechte relatie wou, ! En dat ie van kleff houdd,
    maar het word alleen maar minder! (huil)

    Oja, en als ik aan hem zit,, Zorgt hijer zelf voor, dan trek ie me omhoog van een bankje, En Knuffelt hij me ensoow. Hij is de gene die mij wat vrijheid zou moeten kunnen geven! Ö

    sgat! <3

    het komt vast wel goed.
    Als hij zegt dat hij niet meer van je houd dan is hij ook niet goed voor je! dan verdien je veel beter!

    Het kan ook zijn dat hij weer ff wat met zijn vrienden wil op trekken!

    maar hij houd vast nog wel van je!


    xx Houvnjee(H)


    I'm a princess !

    sgat! <3

    het komt vast wel goed.
    Als hij zegt dat hij niet meer van je houd dan is hij ook niet goed voor je! dan verdien je veel beter!

    Het kan ook zijn dat hij weer ff wat met zijn vrienden wil op trekken!

    maar hij houd vast nog wel van je!


    xx Houvnjee(H)


    Maar als ie meer met zijn vrienden wil optrekken,Hoeft ie mij tog niet te negeren?! en kan hij het tog gewoon zeggen?!

    Ik vind hem echt een behoorlijke eikel voor hoe hij jou behandelt! In ieder geval lijkt me de raad van DarkAngelTom heel goed, want zonder te praten kom je er nooit achter wat er aan de hand is.
    Praat met hem en als hij geen goede reden heeft voor zijn gedrag, dan zou ik je aanraden om het uit te maken. Een jongen mag je nóóit slaan.. en ook niet doen alsof!


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik vind hem echt een behoorlijke eikel voor hoe hij jou behandelt! In ieder geval lijkt me de raad van DarkAngelTom heel goed, want zonder te praten kom je er nooit achter wat er aan de hand is.
    Praat met hem en als hij geen goede reden heeft voor zijn gedrag, dan zou ik je aanraden om het uit te maken. Een jongen mag je nóóit slaan.. en ook niet doen alsof!



    Ik heb hem wel eens gevraagd van ; Waarom doe je zo Agressief tegen mij,.en dat zegt ie zo heeel ontschuldig ; Doe ik dat? Ö ooooh! sorry! kom es hiier, en drukt ie me tege nzich aan, maar de volgende dat doet ie het gewoon weer!(huil)

    Maar als ie meer met zijn vrienden wil optrekken,Hoeft ie mij tog niet te negeren?! en kan hij het tog gewoon zeggen?!


    Nee das waar!
    Hij is best dom dan als hij jou zo laat zitten!
    Praat er met hem over of bel hem sgat!!


    xx


    I'm a princess !

    Ik denk dat het beste is om met hem te praten. Als hij dat niet respecteerd dan is hij het niet waard.
    of:Hij heeft een ander gezoend en heeft er spijt van en weet niet hoe hij het moet zeggen.
    of Hij vind je niet meer leuk maar hij weet niet hoe hij dat moet zeggen
    of Hij wil wat ruimte en wil niet zoals jij de heletijd bij elkaar zijn
    of Het is iets anders: Praat dus ckr met hem!

    SUCCES!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    EN HIJ MAG JE TOTAAL NIÉT SLAAN!! ALS HIJ DAT DOET DAN HOUD HIJ DUS NIET VAN JE OF HIJ MOET ZIJN AGGRESSIE KWIJT DUS MAAK HET DAN UIT! x,D


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    EN HIJ MAG JE TOTAAL NIÉT SLAAN!! ALS HIJ DAT DOET DAN HOUD HIJ DUS NIET VAN JE OF HIJ MOET ZIJN AGGRESSIE KWIJT DUS MAAK HET DAN UIT! x,D


    Over Die dingen wat jijschreef waarom hij zou zal kunnen doen, zijn de meeste missgien wel die kloppen maar 1tje niet Over dat vrijheid,! hij zegt zelf altijd tegen me; Ik wil een close relatie , Lekker knuffelen ensoow ,e nbij elkaar zijn!

    En nu ineens zo!
    ik ben bang, Dat ie dan gezoend heeft,, Met claudia! :$ een meisje van me school,Waar ie al eerder wat geflirt mee gehad heeft toen ik nog niet met hem had, Maar daar fiets hij ook wel eens mee terug naar huis!


    omg, De gedachte alleen al(huil)

    Nouja, praat er maar over! Wordt hij boos? Wil jij je weer slaan? Blijf rustig maar ik zou niet blijven staan. Loop gewoon naar de voordeur en ga weg. Is hij nog aggressiever? Dan heb ick geen tips.. ;] Maar praat gewoon erover, dat je dénkt dat hij met claudia heeft. Hij zou natuurlijk (Als hij maar een beetje begripvol is) wel een beetje sjaggie worden, als het niet zo was want hij voelt zich dan niet zo goed, want hij denkt dat jij hem niet vertrouwd. HEEEL VEEL GROETJES


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Hou me op de hoogte!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Hou me op de hoogte!


    Ik heb met hem gepraat,En hijzegt dat is facking veel vna me houd! en dat ie anders deed, Omdat ie dacht dat ik niet meer van hem hield!

    En ,, Hij smeekt me om het niet uit te maken!(huil) Maar ik denk dat ik niet meer van hem hou!(huil)

    (...)

    Maar als ie meer met zijn vrienden wil optrekken,Hoeft ie mij tog niet te negeren?! en kan hij het tog gewoon zeggen?!

    Er is maar 1 ding dat je hieruit helpt nml: eens goed onder 4 ogen een gesprek hierover houden.


    No growth of the heart is ever a waste