• Ik ben volgens mij als enige nog actief op twitter. Nu zat ik ongeveer een jaar geleden een beetje rond te kijken op andere hun account en kwam ik het twitter account van een hele goede vriendin tegen. Ik dacht dat ze niet meer actief was maar ze had mij dus geblokkeerd. Ik heb toen netjes aan haar gevraagd waarom en ze zei dat ze niet wist hoe het kwam wat ik eigenlijk niet geloofde en dat ze toch niet meer actief was op twitter. Dat laatste was sowieso niet waar want ik had mezelf uitgelogd en zo kon ik wel gewoon op haar account kijken en ze was echt nog super actief.
    Net zag ik haar naam opeens voorbij komen bij een meisje dat bij mij op het middelbare had gezeten. Ik wist niet eens dat die twee elkaar kende want ik ken die vriendin via internet en ze woont een uur hier vandaag. Maar goed, ik ging dus weer naar account en ik ben nog steeds geblokkeerd. Nu heb ik mezelf weer uitgelogd en ze is nog steeds actief. Ze tagt al haar andere vriendinnen en plaatst leuke foto's van met hun, terwijl zij tegen mij had gezegd dat ze hun eigenlijk nooit meer sprak. Over mij staat er niks, geen foto of een berichtje dat ze met mij is geweest. Nee, alleen maar wat ze met andere doet.
    Ik wil niet als een of andere stalker over komen maar toch vind ik het een beetje kwetsend. Alsof ik niet leuk genoeg ben om dingen over te delen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Soort van heel erg herkenbaar. Ik heb geen idee wat je er tegen kunt doen, en het is idd kwetsend.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Waarom zou zij daar in eerste instantie zo over liegen en jou blokkeren? Is het allene jou of meerdere mensen, want dat ze het prive wilt houden kan wel. nvm, ze laat foto's vanzelf zien dus dat lijkt mij niet logisch.
    Ik denk niet dat dit stalkerig overkomt, ik bedoel, het is niet gek dat dit je kwetst als je hier achter komt. Ik zou ook niet kunnen uitleggen waarom ze van hen wel foto's plaats en ze tagt terwijl ze jou blokkeerd en andere dingen verteld dan dat ze doet, omdat ik het zelf ook niet begrijp. Sorry.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Geez, leuke vriendin zeg. Sorry, ik ken natuurlijk jullie precieze band niet, maar ik vind dit soort dingen echt raar gewoon.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wauw. Wat een trut zeg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik herken dit, alleen heb ik dit ooit meegemaakt op fb. Inderdaad erg kwetsend. Ik snap niet hoe mensen zo laag kunnen zijn, dit noem ik totaal geen vrienden. Wel jammer voor je, maar probeer haar te vergeten. Anderen zijn je vriendschap meer waard dan zo iemand.


    16 - 09 - '17

    what a bitch! Kick her ass


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wat stom, net alsof ze iets te verbergen heeft oid. :') Daar zou ik niet eens mee om willen gaan, als ze je heeft geblokkeerd en daar ook nog over liegt.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Wat stom, net alsof ze iets te verbergen heeft oid. :') Daar zou ik niet eens mee om willen gaan, als ze je heeft geblokkeerd en daar ook nog over liegt.

    This.
    Al zou ik haar wel eerst voor het blok zetten, ik ben gewoon veel te nieuwsgierig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nerwen schreef:
    (...)
    This.
    Al zou ik haar wel eerst voor het blok zetten, ik ben gewoon veel te nieuwsgierig.

    Ja, dat ook. Screenshots maken en naar haar toesturen! Laat haar maar bloeden. Ik vind het zo kinderachtig als mensen zomaar iemand blokkeren en daar glashard over gaan liegen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik denk dat je haar hier best mee mag confronteren, inderdaad. En als ze dan weer liegt, kun je misschien beter afstand houden en meer met je andere vriendinnen doen. Als zij jou niet leuk genoeg vindt om haar Twitter-pagina mee te delen (en ik bedoel, waarom zou je in hemelsnaam iemand blokkeren op Twitter?!), dan is zij ook niet leuk genoeg om mee af te spreken. Zeker niet als ze erover liegt.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Dat herken ik wel... Zo'n back-stabbing vriendin heb ik ook gehad. Ze zit hier zelfs nog op quizlet. Ik had haar een berichtje gestuurd en toen negeerde ze me gewoon. En ik kende haar persoonlijk hoor, dat je niet denkt dat het iemand van Q was, maar zij heeft mij aan Q voorgesteld eigenlijk. Nu spreek.ik haar nooit meer omdat ze geen efford meer in onze vriendschap stak en dan tegen mn moeder.liegen dat ze me miste en zodra ik haar app van wil je nog afspreken is het jaaa! En daarna hoor ik nooit meer wat van dr..

    Ik leef met je mee hoor... Tis echt heel kut als je (beste) vriendin je zoiets aandoet...


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    ^ Ook een beetje backstabbing als je het hebt over iemand van Q. Vind ik niet zo netjes.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Klinkt als een ontzettend leuke vriendin! Wat een fijne meid, snap niet dat je zo raar reageert!

    Oké en dan nu serieus - ik zou dat ook echt ontzettend kwetsend vinden. Je zou haar ermee kunnen confronteren, maar misschien is het beter als je het gewoon helemaal afkapt en haar lekker laat gaan? Met zo iemand wil je toch eigenlijk niet eens bevriend zijn, ook al snap ik heel goed dat dat echt wel even pijn doet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tabai schreef:
    Klinkt als een ontzettend leuke vriendin! Wat een fijne meid, snap niet dat je zo raar reageert!

    Oké en dan nu serieus - ik zou dat ook echt ontzettend kwetsend vinden. Je zou haar ermee kunnen confronteren, maar misschien is het beter als je het gewoon helemaal afkapt en haar lekker laat gaan? Met zo iemand wil je toch eigenlijk niet eens bevriend zijn, ook al snap ik heel goed dat dat echt wel even pijn doet.


    Ik zou het oprecht wel bespreken. Er gaat zoveel fout doordat mensen gewoon niet met elkaar communiceren. Ik zou haar er mee confronteren, laat haar maar eens haar zegje doen. En als ze dan niets kan verklaren - of gewoon nog steeds tegen je liegt - kun je haar zeggen dat het van jou niet zo hoeft.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Confronteren die hap.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh