• Jeetje, ik heb een ontzettend leuke verhaallijn, maar ik kan er gewoon geen goede titel voor bedenken. Ik had eerst "Het programma" in mijn hoofd, maar er is al een boek wat zo heet. Weten jullie misschien wat?

    Het is 2100 en de mensheid is bijna uitgestorven. Door de jaren van vergiftiging is de aarde nu bijna op en zijn veel mensen vergiftigd. Hierdoor zijn veel mannen en vrouwen onvruchtbaar geworden en worden er nog maar weinig kinderen geboren.
    Om de mensheid te redden is er het Vruchtbaarheids-programma opgezet. Vruchtbare jongens en meiden worden naar een groot ruimteschip gestuurd om daar verder te worden getest of ze gezond zijn. Na de goedkeuring worden ze naar een kolonie op de maan gestuurd om daar een gezin te stichten met een partner uitgezocht door het programma. Het is strikt verboden om met anderen te paren.
    Anna is één van de meiden die naar het ruimteschip wordt gestuurd en kans heeft op een beter leven. Lukt het haar zich te binden met een man waar ze niet van houdt en zich aan te passen naar de normen en waarden op de maan?


    Alvast bedankt! (fish)


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Rebirth/Wedergeboorte


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Rebirth/Wedergeboorte


    Oeh die klinkt wel heel goed.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Dit is zo lastig...


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Verboden ruimte?




    Ik ben hier zo slecht in maar ik wou wel mijn steentje bijdragen :x


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Het ruimteschip :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Geardon schreef:
    Verboden ruimte?




    Ik ben hier zo slecht in maar ik wou wel mijn steentje bijdragen :x


    Haha die is wel grappig, maar niet passend denk ik.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Troje schreef:
    Het ruimteschip :Y)


    Hmm, die kan wel, al is het ruimteschip maar een klein deel van het verhaal.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Je kan ook (on)Vruchtbaar nemen? (: Of anders gewoon Het programma, het maat niet zoveel uit dat het al bestaat.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Troje schreef:
    Je kan ook (on)Vruchtbaar nemen? (: Of anders gewoon Het programma, het maat niet zoveel uit dat het al bestaat.


    Het programma wil ik sowieso niet, ik zou me dan irriteren aan mijn eigen titel haha..

    Ik vind (on)Vruchtbaar wel tof klinken


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Het programma wil ik sowieso niet, ik zou me dan irriteren aan mijn eigen titel haha..

    Ik vind (on)Vruchtbaar wel tof klinken


    Ik vind (on)Vruchtbaar wel iets speciaals met die (on) ervoor (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Troje schreef:
    (...)

    Ik vind (on)Vruchtbaar wel iets speciaals met die (on) ervoor (:


    Ja, inderdaad. Juist die (on) zorgt er voor dat het opvalt.

    Heel erg bedankt, ik denk dat dit mijn titel wordt!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad. Juist die (on) zorgt er voor dat het opvalt.

    Heel erg bedankt, ik denk dat dit mijn titel wordt!


    Graag gedaan ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    -> Slotje op aanvraag.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.