• zachtjes schuift ze op haar afgetrapte schoenen over de gang. Mama mag haar niet zien,dat mag gewoon niet. zachtjes loopt ze de trap op. ze loopt zo snel als ze kan,de trap kraakt hard. ''shit'' vormen haar lippen geluidloos terwijl ze omhoog kijkt en de zwarte schim ziet van haar grootste angst... haar moeder..


    dit is een stukje uit het proloog van mijn nieuwe idee : achter gesloten deuren.
    het verhaal gaat over Kaila een meisje dat mishandeld word doro haar moeder. het is niet zo'n verhaal dat zonder weten is geschreven want dit is mij ook overkomen. mijn moeder slaat me nu nog steeds maar minder dan voorheen... maar toch heb ik besloten om hier een verhaal over te schrijven omdat ik denk dat het me beter helpt om alles te begrijpen en het me helpt om het afte sluiten


    doen/niet doen


    We can only learn to love by loving.

    lieffie <33
    Geweldig idee en geniaal mooi geschreven ook <33
    En wat betreft je moeder.. Ik weet waar je het over hbt ><


    Crack a bottle

    Doen! Dan ga hem maken!! :'D


    I'm falling apart..

    Leuk!
    Ik zal hem zeker maken xP

    [/Btw : nog veel sterkte met je mam!]


    I found myself in Wonderland.

    Leuk!
    Ik zal hem zeker maken xP

    [/Btw : nog veel sterkte met je mam!]


    thx.. :)


    We can only learn to love by loving.

    Lijkt me zUPPER!
    Zekker doen meis;)


    Dunno ><

    Moet je doen,
    is vooral goed voor jezelf zodat je alles van je af kan schrijven ;]

    Loveyougirl<3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    DOEN.

    Moet je doen,
    is vooral goed voor jezelf zodat je alles van je af kan schrijven ;]

    Loveyougirl<3


    hihi da dachtkook xP

    Loveyoumore<3


    We can only learn to love by loving.

    Goed idee maar ik zou er nog wat elementen tussendoor gooien om het wat origineler en afwisselender te maken, bijv. wat Shakespeare zou noemen een 'comic relief', ofwel: humoristische opluchting. Shakespeare schreef ook heel zware stukken en aangezien dit waarschijnlijk een zwaar beladen verhaal gaat worden zou ik er afwisseling doorheen gooien, bijv. ironie of keiharde sarcasme. Iig dingen die de aandacht van de lezer erbij houden ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    doe kijk ernaar uit om ervover te lezen

    Heel goed idee!
    Sterkte nog <3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.


    DOEN NATUURLEK x3


    A. ikmisje.