• Heb inmiddels een aantal tekeningen/animaties gemaakt ^^. Het is allemaal tekening voor tekening gemaakt, dus het soms duurt één tekening echt dagen lol. Stiekem trots. (Schaamteloze zelfpromotie: Tumblr)



    [ bericht aangepast op 30 maart 2016 - 14:18 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Dat is echt ziek cool.

    Standal schreef:
    (...)

    Dankjewel!! Oikawa is echt geweldig, al die gezichtsuitdrukkingen wowie


    Jaaa, ik vind hem echt een geweldig personage. :') Maak je ook nog dit soort dingetjes van andere personages? ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Manami schreef:
    (...)

    Jaaa, ik vind hem echt een geweldig personage. :') Maak je ook nog dit soort dingetjes van andere personages? ^^


    Ben ik momenteel wel mee bezig ^^. Doe ook commissions voor andere anime gifs hoor als het gevraagd wordt.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Super mooi!


    16 - 09 - '17

    Hoe doe je dat (GIF maken/in GIF omzetten)?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Somnus schreef:
    Hoe doe je dat (GIF maken/in GIF omzetten)?


    Elke aparte tekening achter elkaar zetten en aan de hand van de originele gif bepalen hoe snel elk frame na de ander moet komen.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Omg, ik hou van Haikyuu :') Deze tekeningen zijn echt zooo cool. Het is echt ongelofelijk dat je zoiets moois kunt maken. Dit is echt wel iets om trots op te zijn^^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Romi schreef:
    Omg, ik hou van Haikyuu :') Deze tekeningen zijn echt zooo cool. Het is echt ongelofelijk dat je zoiets moois kunt maken. Dit is echt wel iets om trots op te zijn^^


    Ah dankjewel!! Ben er ook zeker trots op haha.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh