• Ik vraag me af wat jullie favoriete lettertypes zijn om teksten/verhalen in te lezen/schrijven. Ik gebruik eigenlijk alleen Comic Sans, maar dat is zo'n gehaat lettertype, dus gebruik ik liever iets anders voor een nieuw verhaal.

    So tell me, wat zijn jullie favo lettertypes?

    Courier vind ik het mooiste en het fijnste lezen,denk ik.


    i wanna die with you once or twice.

    De standaard lettertype van Q of die van kladblok, ligt er net aan waar ik schrijf. Allebei prima lettertypes aangezien ik ze allebei goed kan lezen.


    Physics is awesome

    Calibri!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Avenir Light


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Times New Roman en Trajan Pro voor titels.

    Comic Sans is inderdaad een gehaat lettertype. Doet me denken aan de MSN tijd. Ik kan me moeilijk inbeelden om een heel verhaal in Comic Sans te lezen, maar als dat voor jou het lekkerst leest/schrijft, dan moet je het zeker behouden.

    Anyway, ima leave this here anyway because it's kinda funny.

    http://www.comicsanscriminal.com/

    [ bericht aangepast op 30 maart 2016 - 17:37 ]


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik vind dit lettertype aka Segoe Print echt heel gaaf :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Kestrel schreef:
    Times New Roman en Trajan Pro voor titels.

    Comic Sans is inderdaad een gehaat lettertype. Doet me denken aan de MSN tijd. Ik kan me moeilijk inbeelden om een heel verhaal in Comic Sans te lezen, maar als dat voor jou het lekkerst leest/schrijft, dan moet je het zeker behouden.

    Anyway, ima leave this here anyway because it's kinda funny.

    http://www.comicsanscriminal.com/

    Hhaha, die site. Ik denk dat ik mijn verhaal in Comic Sans maar moet aanpassen O:
    Ik vind het toch wel mooi lijken

    Dirtyd schreef:
    Ik vind dit lettertype aka Segoe Print echt heel gaaf :Y)

    Die is ook mooi, maar om daar nou een heel verhaal in te lezen :P

    [ bericht aangepast op 30 maart 2016 - 17:43 ]

    Helvetica. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik hou echt van dit lettertype, Rockwell. Ik ben er op gestuit toen ik aan het kijken was welke lettertypes er werken op Q ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hahaha, ergens grappig dat het een 18+ verhaal is en dat er op die site staat dat het eigenlijk voor kinderen is. :')
    Maargoed, je moet je voor niemand aanpassen. Zolang je er zelf maar blij mee bent.


    If I were once a planet, you were the axis

    Meestal gebruik ik Century Gothic,Palatino Linotype, Georgia, Yu Mincho Demibold of Batang.
    Oh, Book Antiqua was ik nog vergeten.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2016 - 17:56 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Millard schreef:
    Meestal gebruik ik Century Gothic,Palatino Linotype, Georgia, Yu Mincho Demibold of Batang.
    Oh, Book Antiqua was ik nog vergeten.

    Nu twijfel ik tussen Century Gothic en Georgia. Century is ook een beetje kinderlijk en vrolijk net als Comic Sans.

    Enkel Times New Roman of Arial.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik gebruik enkel Garamond.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik gebruik doorgaans Times New Roman, sporadisch Cambria.

    Voor zakelijke dingen gebruik ik eigenlijk altijd Arial. Stiekem vind ik dat ook gewoon het fijnst lezen, een schreefloos lettertype. :'D


    She's imperfect but she tries