• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawaad Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 17:55 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rol: Niall James Horan
    Naam: Niall James Horan
    Leeftijd: 19 jaar
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Niall is de lol trapende en absoluut niet serieuze in de band, hij probeert te helpen. Voor zover hij dat kan, anders zoekt hij iemand anders. Hij loopt het liefst in een shirt met broek, nu hij beroemd is kan dat niet zo makkelijk. Diep van binnen probeert hij zo normaal mogelijk te leven. Hij houdt niet van relatie's en zegt daarom altijd dat hij op de ware moet wachten als de jongens weer beginnen over dat hij nog steeds geen vriendin heeft.
    Extra: Niall is een beetje onzeker..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Is reserveer een meisje :3


    El Diablo.

    Malino schreef:
    Is reserveer een meisje :3


    oké!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rol: Meisje.
    Naam: Chayenna Destiny Montoya, maar ze word altijd Chay genoemd.
    Leeftijd: 17.
    Uiterlijk:


    Lang, zwart haar, karamelbruine ogen, volle c cup, slank, platte buik.
    Innerlijk: Chay houd er maar al te graag van om de regels te breken, ook is het een echte flirt. Ze is best sarcastisch en kan soms als een bitch overkomen. Bij vrienden is ze we lief...
    Extra: /


    El Diablo.

    Rol: Meisje
    Naam: Ness Allison Candler
    Leeftijd: 16 jaar
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Ness is hyperactief maar als het om zingen gaat is ze heel erg geconsentreert! Ze kan alleen dan rustig zijn... Ness houd van gitaar spelen en dat laat ze wel eens zien op de boot-camps.
    Extra:. Ze houd van gek doen met vrienden en lag er daarom bijna uit bij X-Factor. Ze is net aan gered.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Niet meer mensen??


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik wil Harry! Vul hem morgen in.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lamebrain schreef:
    Ik wil Harry! Vul hem morgen in.


    Is goed ik hou hem bezet;)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik wil Louis. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Slade schreef:
    Ik wil Louis. (:


    Je krijgt Louis!! (;


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rol: Louis Tomlinson.
    Naam: Louis William Tomlinson.
    Leeftijd: Twintig.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Louis is altijd een erg vrolijke en aanwezige jongen, niemand zal hem ooit over het hoofd zien als hij ergens is, daar zorgt hij zelf wel voor. Ook probeert Louis altijd iedereen aan het lachen te krijgen met een grapje op zijn tijd, vaak lukt hem dat ook nog. Louis is niet iemand die snel serieus is, maar als het nodig is, dan kan hij het wel.
    Extra:. Louis is biseksueel, maar durft er niet goed voor uit te komen, bang voor negatieve reacties.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    LARRY, ja oke sorry, het moest gewoon weer, het was zo te verwachten x'D nee oke sorry, ik zal het nooit meer doen ;c
    Haha ok, vil vanmiddag ergens Hazza in. Zit nu in de metro en mensjes invullen op mijn mobiel is kut en ik moet eerst sportmodulen doen straks, voordat ik op school achter de computer zit. Dus hij is er rond een uurtje of 2 ;x

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 10:29 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Al mijn rollen die ik van de jongens maak, ze worden toch bi, dus het is te verwachten! *O* Hahaha. En van mij mag je dat altijd doen, Larry forever, hehe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    We kunnen er ook friends with benefits van maken. Das ook leuk ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jap. Doen we. :3 Dat is nog eens leuker dan die standaard liefjes. ^^ Haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you