• Beoordeel de de uitstraling van de user boven je. Dus de username, signature en profielfoto in één.
    Alles wat je ziet in de foto.



    Ik geef Wasikowska een 8.

    Je kunt verder gaan met mij.

    7


    "I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

    6.5


    You don't have to be good, or useful for someone to care about you.

    9

    8.

    7


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    7


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    8,5


    Such a useless spell.

    8,5


    Just doing what I can

    8


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    7.5

    10 *O*


    You don't have to be good, or useful for someone to care about you.

    8


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    7,2


    || In het ergste geval komt alles goed. ||

    9.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    8.5