• Hallo Quizlet c:

    Zoals sommigen van jullie misschien wel weten, heb ik drie goudvissen die de tijd van hun leven beleven in een miniatuurversie van de Titanic (hij maakt bubbels) in een aquarium (duh). Maar, zoals bij alle dingen na een tijdje gebeurt, was mijn aquarium een tijdje geleden echt heel erg vuil. Er zaten van die lelijke bruine algen op de boot, op het glas en zelfs op de lamp, de filter zat helemaal vol met vuil en maakte zo'n rochelend geluid en mijn plantjes waren (op één na) allemaal doodgegaan.

    Het was dus redelijk dramatisch en nadat ik een week lang aan het hoofd van mijn papa heb gezeurd, heeft hij mij eindelijk geholpen bij het schoonmaken van mijn aquarium. Vorige week heeft mijn aquarium dus een grondige schoonmaakbeurt gekregen en vandaag ben ik naar de winkel gegaan om nieuwe plantjes te kopen (die nu hopelijk niet dood zullen gaan). Mijn visjes hebben weer een mooi huis en ik ben best wel trots op het resultaat :Y)

    Aanschouw, de zuivere versie van mijn aquarium:



    (Ik heb helaas geen foto van hoe het er hiervoor uitzag, maar geloof me, het was erg.)

    Dit moest ik ergens kwijt, ik ben gewoon zo trots dat het niet meer vuil is XD

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 18:01 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik had altijd hetzelfde, haha. En dan is het aquarium zo mooi als hij weer schoon is! Uiteindelijk gingen al mijn vissen dood en heb ik hem geruild voor een zak zure wormen met Kelly.

    Maar die van jou is wel wat mooier dan de mijne!

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 16:51 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik had altijd hetzelfde, haha. En dan is het aquarium zo mooi als hij weer schoon is! Uiteindelijk gingen al mijn vissen dood en heb ik hem geruild voor een zak zure wormen met Kelly.

    Maar die van jou is wel wat mooier dan de mijne!


    Jaa! Voor mijn kikkers toen! Hahah!

    Wat gaaf, dat schip. Wuah! I love it en het is zo netjes ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat is echt een mooi aquarium!


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    Dat is echt een mooi aquarium!


    26 - 02 - '16