• Ik ben er zojuist achter gekomen dat ik Quizlet standaard op 120% heb staan op mijn browser omdat 100% veel te klein is. Ik kan dus bijna niks lezen als het op 100% staat? :')
    Ben ik de enige die zo blind is of zijn er nog mensen?

    Edit: Lol het is zelfs 125% Even better.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2015 - 15:01 ]


    If I were once a planet, you were the axis

    Mitchell heeft dat ook, maar ik vind dat veel te groot, haha. Ik had vroeger MSN ook altijd zo groot staan omdat het wel prettig kan zijn, maar ik ben hier gewoon aan gewend.


    Your make-up is terrible

    Op het forum vind ik het meevallen, maar wanneer ik verhalen lees moet het lettertype altijd wat groter of ik verlies mijn aandacht.

    Ik heb alles standaard op 100% staan. Zolang er geen abnormale lettertypes worden gebruikt kan ik het zo prima lezen. :)


    She's imperfect but she tries

    Furiosa schreef:
    Mitchell heeft dat ook, maar ik vind dat veel te groot, haha. Ik had vroeger MSN ook altijd zo groot staan omdat het wel prettig kan zijn, maar ik ben hier gewoon aan gewend.

    Haha, het zal een gewoonte zijn denk ik? Of in mijn geval een noodzaak. Ik heb alles groot staan eigenlijk. Mijn Word documenten staat altijd rond de 140-170%, maar op Mac vind ik Word sowieso kleiner, dus dat kan ik nog begrijpen. Als ik dan iets op een Windows open, ontploft het precies in mijn gezicht.


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik heb het gewoon op 100% staan en kan alles gewoon goed lezen. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb hem ook op 125% zie ik. :')
    Nooit geweten. Ik kan het wel lezen bij 100 merk ik, maar ik vind het toch minder fijn.


    Every villain is a hero in his own mind.

    De laptop van mijn vriend is pas vreselijk. Vaak heb ik de zoom daar ingesteld op 150 procent.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mignon schreef:
    Ik heb alles standaard op 100% staan. Zolang er geen abnormale lettertypes worden gebruikt kan ik het zo prima lezen. :)


    Seasons will change, but I shall remain

    Mignon schreef:
    Ik heb alles standaard op 100% staan. Zolang er geen abnormale lettertypes worden gebruikt kan ik het zo prima lezen. :)


    26 - 02 - '16

    Scandal schreef:
    Ik heb het gewoon op 100% staan en kan alles gewoon goed lezen. ^^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik heb het ook gewoon op 100% staan, maar ik heb een redelijk grote laptop :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb hem "standaard" op 100% staan, maar ik merk de laatste tijd dat ik hem steeds vaker op 110 of 125 zet. Ik denk dat het komt doordat ik mijn laptop op mijn nieuwe bureau verder naar voren hem staan of iets dergelijks.
    Nu heb ik de site op 125% en eigenlijk vind ik het stiekem veel prettiger lezen ^^


    For those I love, I will sacrifice

    Ik heb hem hier ook op 125% staan, er zitten anders ook enorme lege vlakken aan de zijkant en het lettertype is ontzettend klein.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Scandal schreef:
    Ik heb het gewoon op 100% staan en kan alles gewoon goed lezen. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zelf heb ik het gewoon op 100% staan. Alles valt goed te lezen. Ik vind het juist fijn dat het wat kleiner is en alles overzichtelijker is. Bij 120% heb ik geen overzicht. D':


    Pretty is just a pretty word.