• het eigenlijk heel erg slecht is een vis in een kom te doen? Een vis heeft dan niet genoeg zuurstof. Vooral met plantjes is het heel erg want s'nachts nemen zij zuurtstof op. Vooral met gewoon kraan water is dit heel erg slecht, dan word de slijmlaag aangetast.

    The more you know!


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Maar uit de kom is ook niet goed. (fish) (fish)


    Ik wil een tuin vol egels

    Freddi_Fish schreef:
    Maar uit de kom is ook niet goed. (fish) (fish)


    Beter in de kom dan uit de kom.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Dan is zo een pompje wat lucht blaast (?) goed toch?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Liever één vis in de kom, dan twee vissen op een bord!(fish)


    Queer zijn is gewoon alles

    Hahahaha, omfg, die opmerkingen. :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aan land heeft de vis de pest in, want daar zwemt ie in een kom. De vis in de kom zal denken: "Wat duurt hier het leven kort!" Al gauw krijgt het baasje honger en dan landt ie op een bord. Oh jee (fish)


    Happy Birthday my Potter!

    's Nachts doen plantjes en respiratie en maken ze geen O2, voor zover ik weet nemen ze de O2 niet op, maar stoten ze extra veel CO2 uit - voor zover ik weet, been geen deskundige. Maar oké, om tot het punt te komen: plantjes maken overdag wel zuurstof, dus dat is toch goed, niet? XD En in een vijver zitten ook gwn planten toch? *Probeert het goed te praten dat ze vissen in een aquarium houdt*


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Daarom moet iedereen die een vis wil, investeren in een binnenhuisvijver. Want dan worden vissen pas echt blij. (:


    What would Emma do?

    Helicoprion schreef:
    Daarom moet iedereen die een vis wil, investeren in een binnenhuisvijver. Want dan worden vissen pas echt blij. (:



    Ik heb een vijver in mijn keuken (':


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Kom kom, wat moet een vis nou met een kom?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Dumbledory schreef:
    Aan land heeft de vis de pest in, want daar zwemt ie in een kom. De vis in de kom zal denken: "Wat duurt hier het leven kort!" Al gauw krijgt het baasje honger en dan landt ie op een bord. Oh jee (fish)

    Dat las ik zingend.. :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je hebt gelijk, mijn maag is een veel betere plek voor een vis!


    No growth of the heart is ever a waste

    Somnus schreef:
    (...)
    Dat las ik zingend.. :x


    Mooi zo c:


    Happy Birthday my Potter!