• Ik zit met een nogal onaangenaam probleem. Mijn broertje heeft een vriend die heel erg vaak langskomt. Geen probleem zou je denken, die twee amuseren zich samen en jij hebt rust. Daar gaat het ook helemaal niet om, als die vriend hier is, heb ik helemaal geen last van mijn broertje (hij is nogal irritant als hij zich verveelt), maar het feit is dat die vriend héél héél erg stinkt.

    Eerst vond ik het gewoon een 'typische' geur, maar de laatste tijd vind ik de geur die rond die vriend hangt echt heel onaangenaam. Ik word er bijna misselijk van. Als hij langskomt, kan ik al zeggen dat hij thuis is voordat hij ook maar één geluid maakt omdat ik hem letterlijk doorheen heel het huis kan ruiken. Het is een ramp.

    Nu is het ook zo dat mijn broertje vaak bij die vriend langsgaat en als hij terugkomt, stinkt mijn broertje ook. Nu zit ik hier dus te vragen of hij zich wil douchen omdat hij heel erg stinkt, maar hij weigert -.-

    Ik heb al tegen mijn ouders gezegd dat die vriend stinkt (en zij vinden ook dat hij niet lekker ruikt), maar we kunnen er niet veel aan doen. Het komt namelijk doordat de ouders van die jongen de kleren drogen in een kamer waar constant honden zitten, dus de geur van die honden kruipt in die kleren, samen met de geur van sigaretten en zweet en dat is echt geen leuke combinatie.

    Tot zover mijn frustratie. Zijn er nog mensen die ervaring hebben met stinkende mensen? En hoe hebben jullie dat toen aangepakt?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik denk dat de enigste oplossing is het hem te vertellen :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Oei, dat is nogal ongemakkelijk.:/

    Een paar jaar geleden mijn leerkracht Nederlands. Vooral rond zijn oksels. En tijdens een examen boog hij zich echt over je. Brr


    Queer zijn is gewoon alles

    Virtuoso schreef:
    Ik denk dat de enigste oplossing is het hem te vertellen :')

    Maar je wil die persoon niet kwetsen door het te zeggen, dat is het hele probleem. En zelfs al zou ik het zeggen, ik denk niet dat er iets aan gedaan kan worden.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    dooddoenervis schreef:
    Oei, dat is nogal ongemakkelijk.:/

    Een paar jaar geleden mijn leerkracht Nederlands. Vooral rond zijn oksels. En tijdens een examen boog hij zich echt over je. Brr


    That moment tho... uch. I recognize. :'c


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Woow, dat moet echt stinken! :O Ik ruik sigarettengeur héél scherp, dus ik snap je.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zou hem gewoon een bus deodorant geven en aangeven dat hij zich beter even kan opfrissen, maar zo ben ik. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Patholoog schreef:
    Woow, dat moet echt stinken! :O Ik ruik sigarettengeur héél scherp, dus ik snap je.

    Ik ook, ik ben zo gevoelig voor sigaretten, niet normaal. Het is zo irritant.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dta is lastig, maar ik denk dat het hem vertelle winig gaat doen als ik lees heo zijn ouders de kleding drogen. Kunenn jou ouder sniet het voorzichtig bij zijn ouders aankaarten anders? Dta gaat hem verder ookhelpen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Laat je broer het zeggen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    GrandR schreef:
    Dta is lastig, maar ik denk dat het hem vertelle winig gaat doen als ik lees heo zijn ouders de kleding drogen. Kunenn jou ouder sniet het voorzichtig bij zijn ouders aankaarten anders? Dta gaat hem verder ookhelpen.

    Ik denk dat zijn ouders het al weten, maar dat ze gewoon geen keuze hebben. Mijn mama had 'per ongeluk' de jas van die vriend gewassen om de stank tegen te gaan en toen ze dat tegen zijn moeder vertelde, was die helemaal in de wolken. Dus ik denk dat ze wel weten dat er een bepaalde stank in de kleren zit.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Tabai schreef:
    Laat je broer het zeggen?

    Mijn broer ontkent alles :') Hij is gewend aan de geur, denk ik. Hij wil niet toegeven dat zijn vriend stinkt.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Kunnen ze hun kleren echt niet buiten laten drogen of zo? Al heb ik het gevoel dat ze op appartement zitten of zo als ze dat al niet deden. Anders kan je aankaarten dat het echt ongezond is kleren binnen te laten drogen, omdat de lucht dan vochtig wordt in je kamer. En dat zorgt voor ontstekingen als ik me niet vergis.


    Ik wil een tuin vol egels

    Freddi_Fish schreef:
    Kunnen ze hun kleren echt niet buiten laten drogen of zo? Al heb ik het gevoel dat ze op appartement zitten of zo als ze dat al niet deden. Anders kan je aankaarten dat het echt ongezond is kleren binnen te laten drogen, omdat de lucht dan vochtig wordt in je kamer. En dat zorgt voor ontstekingen als ik me niet vergis.

    Ze hebben een huis (ze hebben 6 kinderen, dus dat gaat moeilijk op appartement), maar geen tuin... (Ik snap trouwens ook echt niet waarom ze twee van die reuzenhonden nemen als ze geen tuin hebben XD)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Romi schreef:
    (...)
    Ze hebben een huis (ze hebben 6 kinderen, dus dat gaat moeilijk op appartement), maar geen tuin... (Ik snap trouwens ook echt niet waarom ze twee van die reuzenhonden nemen als ze geen tuin hebben XD)

    Jammer. :/ En dat snap ik ook niet echt. Grote honden hebben veel beweging nodig, dus is een tuin wel vereist. Of ze gaan veel wandelen met hen..


    Ik wil een tuin vol egels

    Als ik de ouders van dat ventje was, zou ik een droger aanschaffen. Voor hen moet het ook niet fijn zijn te weten dat hun kinderen stinken. Ik zou persoonlijk door de grond zakken als ik erachter kwam dat mensen mijn kind slecht vonden ruiken. Bij een droger is het namelijk mogelijk om een geurzakje bij het drogen te stoppen, zodat je was heerlijk fris ruikt. Maar goed, daar heb jij natuurlijk vrij weinig aan, al zou ik het persoonlijk misschien of de een of andere manier wel voorstellen aan die ouders.


    I don't understand that reference. - Castiel