• Zet hieronder in de reactie een link van je story en kort waar hij over gaat. Ik zal hem lezen en je tips geven. Als je een bepaald ding wil weten moet je het even erbij zetten. Groetjes

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 17:23 ]


    A man unwilling to fight for what he wants, deserves what he gets.

    In wat voor opzicht? Gewoon verhaallijn? Aangezien je eigen bericht niet super goed geschreven is.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Nou ja, niet om lullig te doen, maar misschien is het inderdaad een goed idee om je eigen skills te verbeteren voordat je andere mensen wil helpen. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necro schreef:
    Nou ja, niet om lullig te doen, maar misschien is het inderdaad een goed idee om je eigen skills te verbeteren voordat je andere mensen wil helpen. (cat)


    Heaven is a place that we all have

    Nou sorry hoor, wat is er eigenlijk niet goed. Als je het niet oke vinden stop ik wel gewoon hoor. ( en bedankt dat het niet lullig is bedoelt, maar zo komt het wel over)


    A man unwilling to fight for what he wants, deserves what he gets.

    Lief dat je wilt helpen, maar ik heb geen hulp nodig. Toch bedankt (fish)

    Het is echt heel lief dat je mensen wil helpen, maar ik zou inderdaad eerst zelf nog wat oefenen c:

    Een voorbeeld (omdat je hierom vroeg):

    Storie --> Story.
    Ik zou ook vage beschrijvingen als "beta iemand" (beta-reader) of "bepaalt ding" (is het niet bepaald?) vermijden. Daardoor lijkt het enkel of er een te kleine kennis van de Nederlandse taal is om de juiste benaming te gebruiken, terwijl dat waarschijnlijk helemaal niet het geval is c;

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 16:54 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Dumbledory schreef:
    Het is echt heel lief dat je mensen wil helpen, maar ik zou inderdaad eerst zelf nog wat oefenen c:

    Een voorbeeld (omdat je hierom vroeg):
    Storie --> Story.
    Ik zou ook vage beschrijvingen als "beta iemand" (beta-reader) of "bepaalt ding" (is het niet bepaald?) vermijden. Daardoor lijkt het enkel of er een te kleine kennis van de Nederlandse taal is om de juiste benaming te gebruiken, terwijl dat waarschijnlijk helemaal niet het geval is c;

    Inderdaad, bepaald*. En je "bedoelt" moet ook met een d. Voltooid deelwoord met stam die niet in het kofschip zit, als je dat ezelsbruggetje mocht willen gebruiken.
    Conclusie; handig? Nah.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 16:56 ]


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)
    Inderdaad, bepaald*. En je "bedoelt" moet ook met een d. Voltooid deelwoord met stam die niet in het kofschip zit, als je dat ezelsbruggetje mocht willen gebruiken.
    Conclusie; handig? Nah.


    Maar het blijft heel lief. Ik zou die behulpzame gedachte vooral vasthouden. Nederlands is en blijft moeilijk. Ik zou het in ieder geval niet kunnen denk ik, beta-reader zijn. Je zou mensen misschien wel tips/feedback/ideeën kunnen geven over hun verhaallijnen en dergelijke? Er zijn geloof ik nog best wel eens mensen die vastzitten met hun idee en er soms ook een topic over aanmaken.


    Happy Birthday my Potter!

    ... ze bedoelt het goed. Ik vind het aardig dat je mensen wil helpen!


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    ... ze bedoelt het goed. Ik vind het aardig dat je mensen wil helpen!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ja, natuurlijk is het aardig. Maar doe het dan wel goed :3


    Slightly drunk.

    Ah, mensen, ze heeft het over tips geven. Ik krijg de indruk dat het meer over verhaallijn gaat dan spelling, en dat is iets wat in chattaal zou kunnen zonder dat het afbreuk doet aan hoe waardevol het commentaar is. :Y)

    Ik heb op dit moment geen verhalen waar ik hulp bij nodig heb, maar ik vind het erg leuk dat je je tijd zo wilt besteden. Meningen van andere mensen horen is altijd belangrijk voor schrijvers die willen groeien en het is soms moeilijk erom te vragen, dus het is lief dat je het zo aanbiedt. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Peccata schreef:
    Ja, natuurlijk is het aardig. Maar doe het dan wel goed :3


    Dit is ook wel weer een beetje té. Je hoeft niet altijd goed te zijn om mensen te kunnen helpen.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 17:12 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    -

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 17:12 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Square schreef:
    Ah, mensen, ze heeft het over tips geven. Ik krijg de indruk dat het meer over verhaallijn gaat dan spelling, en dat is iets wat in chattaal zou kunnen zonder dat het afbreuk doet aan hoe waardevol het commentaar is. :Y)

    Ik heb op dit moment geen verhalen waar ik hulp bij nodig heb, maar ik vind het erg leuk dat je je tijd zo wilt besteden. Meningen van andere mensen horen is altijd belangrijk voor schrijvers die willen groeien en het is soms moeilijk erom te vragen, dus het is lief dat je het zo aanbiedt. ^^


    Als dat inderdaad is wat je bedoelt, MemeEHJK, dan heb ik nog wel wat verhaallijnen/korte samenvattingen liggen waarop ik best feedback zou willen. Het zijn echter enkel nog de korte samenvattingen en ze zijn niet bedoeld voor Quizlet, dus ik weet niet of dat is wat je bedoelt?


    Happy Birthday my Potter!