• Snapchat is echt te leuk en daarom dit topic. Plaats hier je te leuke foto's met filters en voeg elkaar toe en weet ik veel allemaal niet.

    Hier ben ik als panda:



    En hier als miss Piggy:



    Wat zijn jullie favoriete filters? Dit van mij toch wel de regenboog uitkots filter (fish)

    Mijn snapchat naam is trouwens SaritaEatsYou

    [ bericht aangepast op 6 april 2016 - 17:43 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Is het waar dat de Lexa-filter weg is? (die waar heel het gebied rond je ogen zwart zijn)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Smal schreef:
    Is het waar dat de Lexa-filter weg is? (die waar heel het gebied rond je ogen zwart zijn)


    Helaas, volgens mij wel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Froyo schreef:
    (...)

    Helaas, volgens mij wel.

    Verdorie. Ik heb snapchat, maar geen telefoon die die filters heeft.
    Ik ben een fan van hetgeen waarover die filter gaat. Dus ik ging wachten tot het terug school was om zo'n snap te trekken. (mijn vrienden op kot hebben de filters) Te laat D:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mijn fave is de wasbeerfilter maar die is ook weg :'( ik kan zelf niet filteren met snapchat, maar de oude telefoon van m'n vader kan dat wel.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Mijn fav was die leeuw maar ze hebben weeeer sllemaal nieuwe!!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Hii!
    Mijn SC naam is Cruleon ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn snap is iSharpshooter
    en ik post t meest domme en droge dingen ooit dus snap is niet gezond voor mn leven (cat)

    Mijne is margeoftheblock
    I love filters so much. Ik heb me intens vermaakt met Mona Lisa vandaag


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Regenboogvis schreef:
    Mijne is margeoftheblock
    I love filters so much. Ik heb me intens vermaakt met Mona Lisa vandaag


    Ik zet bij die Mona Lisa filter altijd de echte da vincie neer hahahahaha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Smal schreef:
    (...)
    Verdorie. Ik heb snapchat, maar geen telefoon die die filters heeft.
    Ik ben een fan van hetgeen waarover die filter gaat. Dus ik ging wachten tot het terug school was om zo'n snap te trekken. (mijn vrienden op kot hebben de filters) Te laat D:


    Same problem, haha. :'D En ik vind die filters zo leuk. (no_chears)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn 'beste' vriend heeft me ineens geblokkeerd op snapchat. Nu heb ik niemand om mn lelijke foto's mee te delen.


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Even een kleine bump want door een update heb ik de filters nu ook (iPod), dus ik ben heel blij. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Jaloers op alle mensen met filters :'D
    Snapchat is poof_xanthe trouwens ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mijn snapchatnaam is fayaph ^^
    Mijn favoriete bezigheid is Sarah (Klopp) onderspammen met foto's met snapchat filters. Het wordt weer eens hoog tijd dat te doen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mijn Snapchat is Kynareth.
    Ik baal dat ze het filter met zwarte ogen hebben weggehaald, maar ze hebben wel een nieuw filter toegevoegd waar ik verliefd op ben geworden. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)