• De stelling van vandaag luidt:
    Genetische manipulatie moet kunnen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ligt eraan wat voor. Als het gaat om jongen/meisje manipulatie, dan kan het me niet zoveel schelen. En als het gaat om erfelijke ziektes, dan is het natuurlijk helemaal ideaal. Maar als het gaat om hoogbegaafd, of topsporter.. Tja. Dat vind ik dat weer niet kunnen.


    Life is hard and then we die

    Wat is dat?


    -

    Esmaye schreef:
    Wat is dat?

    wil ik ook wel weten ><


    Fly high across the sky, from here to kingdom come.

    Ik ben het met Annick eens.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    wtf is genetische manipulatie? ><
    jezus zo slim ben ik ook weer niet.
    chagrijnig, ja.


    ok

    Wat is dat? :8


    Happiness hit her like a train on a track

    WTF?

    dan kan je toch veranderd worden in een mutant ?
    ja moet kunnen
    ik wil een mutant zijn


    We can only learn to love by loving.

    PUKKELxDING schreef:
    Ligt eraan wat voor. Als het gaat om jongen/meisje manipulatie, dan kan het me niet zoveel schelen. En als het gaat om erfelijke ziektes, dan is het natuurlijk helemaal ideaal. Maar als het gaat om hoogbegaafd, of topsporter.. Tja. Dat vind ik dat weer niet kunnen.


    MJ - You'll never moonwalk alone

    Wat is dat ? :8


    Just a simple "I love you" (:

    weet niet het kan zijn dat mensen het gaan misbruiken maar als het een goed doel is dat vind ik het wel oke


    you were born original don't die as a copy

    Alleen voor ziektes of handicappen vind ik het kunnen.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2009 - 12:32 ]


    Only losers can act the way you do

    Alleen bij kinderen die een ziekte of handicap hebben, als dat risicoloos is natuurlijk.

    Oneens. Perfectie moet zoveel mogelijk geband worden vind ik zelf. Komt niks dan zever van. Ziekte of niet. Gehandicapt of niet. Bruin haar of Blond. Mensen moeten geaccepteerd worden zoals ze zijn, niet zoals wat anderen van hen gemaakt hebben.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Tot in zekere zin, ja.

    Philadelphia schreef:
    Oneens. Perfectie moet zoveel mogelijk geband worden vind ik zelf. Komt niks dan zever van. Ziekte of niet. Gehandicapt of niet. Bruin haar of Blond. Mensen moeten geaccepteerd worden zoals ze zijn, niet zoals wat anderen van hen gemaakt hebben.
    Maar jij zou het zelf toch ook niet leuk vinden als je kind mentaal/fysiek gehandicapt is of als je kind een ongeneeslijke ziekte heeft waar hij/zij veel pijn aan heeft. Ik weet zeker àls jij later een kind gaat krijgen en je weet van tevoren dat hij/zij gehandicapt is en er een kans bestaat dat je dat kan laten weghalen door dat te manipuleren, je het meteen grijpt.

    Wie wilt er een gehandicapt kind als je er een gezond kan krijgen? Wie wilt er een kind dat sterk kankergen draagt zodat de kans is dat je kind het krijgt en eraan sterft als je dat kunt voorkomen? Wie wilt er een kind dat veel pijn lijdt en jou ook veel pijn laat lijden door de pijn dat zij/hij meemaakt terwijl je dat wilt voorkomen? Lelijk of mooi, dat mag niet gemanipuleerd worden maar een ziekte wilt níémand hebben.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2009 - 12:36 ]


    Only losers can act the way you do